Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 617287

Uloga i imidž znanstvenika u medijskom komuniciranju znanosti: analiza citata i fotografije u hrvatskim dnevnim novinama


Jergović, Blanka; Ifigenija Račić
Uloga i imidž znanstvenika u medijskom komuniciranju znanosti: analiza citata i fotografije u hrvatskim dnevnim novinama // Uloga riječi i slike u doba vizualnih medija
Skradin, Hrvatska, 2011. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)


CROSBI ID: 617287 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga i imidž znanstvenika u medijskom komuniciranju znanosti: analiza citata i fotografije u hrvatskim dnevnim novinama
(The Role and Image of Scientists in Media Communicating Science: Analysis of Quotes and Photographs in Croatian Daily Newspapers)

Autori
Jergović, Blanka ; Ifigenija Račić

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo

Skup
Uloga riječi i slike u doba vizualnih medija

Mjesto i datum
Skradin, Hrvatska, 27.-29.05.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
znanstvena komunikacija; imidž znanstvenika; citat i fotografija; hrvatske dnevne novine
(science communication; image of scientists; quotes and photography; daily newspapers)

Sažetak
Ova studija obuhvatila je ukupno 757 članaka o znanosti objavljenih u ožujku i studenom 2009. i 2010. godine u pet hrvatskih dnevnih novina. To su: Jutarnji list, Novi list, Slobodna Dalmacija, Večernji list i Vjesnik. Na temelju njihovih napisa o znanosti (onih u kojima je glavna tema znanost) empirijski istražujemo način na koji mediji re/kreiraju image znanstvenika i kakva je ta slika koju odašilju. Mediji se u kreiranju imagea služe svojim kodovima, koji su kod novina vizualni, pisani ili tekstualni ili slikovni. Naš je cilj utvrditi kako se uz pomoć fotografija i riječi znanstvenika ili citata ili navođenja njihovih izjava kreira njihova slika u novinama. Također, cilj nam je karakterizirati slike koje se tako stvaraju o znanosti i znanstvenicima. Intencija nije testiranje teorija o utjecaju medija na percepciju javnosti, nego je praktično, na temelju odabranog uzorka, istražiti osobine medijske slike znanstvenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti

Napomena
Izrada zbornika je u tijeku



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
226-0000000-3523 - Znanstvena komunikacija: uloga znanstvene zajednice i razvoj kurikuluma (Blanka Jergović, )

Ustanove
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ifigenija Račić (autor)

Avatar Url Blanka Jergović (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Jergović, Blanka; Ifigenija Račić
Uloga i imidž znanstvenika u medijskom komuniciranju znanosti: analiza citata i fotografije u hrvatskim dnevnim novinama // Uloga riječi i slike u doba vizualnih medija
Skradin, Hrvatska, 2011. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
Jergović, B. & Ifigenija Račić (2011) Uloga i imidž znanstvenika u medijskom komuniciranju znanosti: analiza citata i fotografije u hrvatskim dnevnim novinama. U: Uloga riječi i slike u doba vizualnih medija.
@article{article, author = {Jergovi\'{c}, B. and Ifigenija Ra\v{c}i\'{c}}, year = {2011}, keywords = {science communication, image of scientists, quotes and photography, daily newspapers}, title = {The Role and Image of Scientists in Media Communicating Science: Analysis of Quotes and Photographs in Croatian Daily Newspapers}, keyword = {science communication, image of scientists, quotes and photography, daily newspapers}, publisherplace = {Skradin, Hrvatska} }