Metodologija visokoškolskog obrazovanja u funkciji poticanja poduzetničkog ponašanja (CROSBI ID 376891)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Sedlan-Kőnig, Ljerka
Pfeifer, Sanja
hrvatski
Metodologija visokoškolskog obrazovanja u funkciji poticanja poduzetničkog ponašanja
Polazeći od pretpostavke da je poduzetništvo oblik ponašanja na koji se može utjecati kroz odgoj i obrazovanje, u disertaciji se ispituje utjecaj tradicionalnih i inovativnih metodoloških pristupa dizajniranju, vrjednovanju i provođenju nastavnih procesa u pogledu razvijanja poduzetničkih kompetencija. Cilj je disertacije ponuditi integrativni multidisciplinarni pristup metodologiji poduzetničkog obrazovanja inspiriran podjednako razvojem pedagoškog i poduzetničkog teorijskog okvira.
poduzetničko obrazovanje; poduzetničko ponašanje; zajednice prakse; metode poučavanja
nije evidentirano
engleski
Entrepreneurial behavior pedagogies at high education institutions
nije evidentirano
entrepreneurail education; entrepreneurial behavior; communities of practice; teaching methods
nije evidentirano
Podaci o izdanju
304
10.01.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Osijeku
Osijek, Hrvatska