Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Korištenje matematičkih udžbenika obzirom na spol i godine staža učitelja matematike (CROSBI ID 190365)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Domović, Vlatka ; Glasnović Gracin, Dubravka ; Jurčec, Lana Korištenje matematičkih udžbenika obzirom na spol i godine staža učitelja matematike // Napredak (Zagreb), 153 (2012), 2; 187-202

Podaci o odgovornosti

Domović, Vlatka ; Glasnović Gracin, Dubravka ; Jurčec, Lana

hrvatski

Korištenje matematičkih udžbenika obzirom na spol i godine staža učitelja matematike

U tekstu su prikazani rezultati empirijskog istraživanja o korištenju udžbenika matematike s obzirom na spol i godine staža ispitanika. Ciljevi istraživanja prikazanog u ovom radu su prepoznavanje temeljnih orijentacija učitelja pri korištenju udžbenika, kao i analiza načina korištenja udžbenika kod učitelja s različitim demografskim karakteristikama. Faktorskom analizom izlučena su četiri faktora, od kojih se tri odnose na autoritet udžbenika, a jedan na individualizirani pristup u nastavi matematike. Rezultati ukazuju na velik autoritet matematičkih udžbenika u nastavi matematike viših razreda osnovnih škola u Hrvatskoj, te da se diferencijacija prema sposobnostima učenika u nastavi matematike koristi, ali u maloj mjeri. Također, analiza pokazuje da ne postoje značajne razlike u korištenju udžbenika s obzirom na spol učitelja matematike, dok radno iskustvo značajno utječe na način upotrebe udžbenika u nastavi. Ovi rezultati su promatrani i u kontekstu rezultata nacionalnih ispita iz matematike iz 2007. godine.

učitelj matematike; matematički udžbenik; autoritet udžbenika;

nije evidentirano

engleski

Use of Mathematical Textbooks with Regard to Sex and Years of Service of Mathematics Teachers

nije evidentirano

mathematics teacher; mathematical textbook; authority of textbook;

nije evidentirano

Podaci o izdanju

153 (2)

2012.

187-202

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija