Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 616904

Korištenje matematičkih udžbenika obzirom na spol i godine staža učitelja matematike


Domović, Vlatka; Glasnović Gracin, Dubravka; Jurčec, Lana
Korištenje matematičkih udžbenika obzirom na spol i godine staža učitelja matematike // Napredak (Zagreb), 153 (2012), 2; 187-202 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 616904 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korištenje matematičkih udžbenika obzirom na spol i godine staža učitelja matematike
(Use of Mathematical Textbooks with Regard to Sex and Years of Service of Mathematics Teachers)

Autori
Domović, Vlatka ; Glasnović Gracin, Dubravka ; Jurčec, Lana

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 153 (2012), 2; 187-202

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
učitelj matematike; matematički udžbenik; autoritet udžbenika;
(mathematics teacher; mathematical textbook; authority of textbook;)

Sažetak
U tekstu su prikazani rezultati empirijskog istraživanja o korištenju udžbenika matematike s obzirom na spol i godine staža ispitanika. Ciljevi istraživanja prikazanog u ovom radu su prepoznavanje temeljnih orijentacija učitelja pri korištenju udžbenika, kao i analiza načina korištenja udžbenika kod učitelja s različitim demografskim karakteristikama. Faktorskom analizom izlučena su četiri faktora, od kojih se tri odnose na autoritet udžbenika, a jedan na individualizirani pristup u nastavi matematike. Rezultati ukazuju na velik autoritet matematičkih udžbenika u nastavi matematike viših razreda osnovnih škola u Hrvatskoj, te da se diferencijacija prema sposobnostima učenika u nastavi matematike koristi, ali u maloj mjeri. Također, analiza pokazuje da ne postoje značajne razlike u korištenju udžbenika s obzirom na spol učitelja matematike, dok radno iskustvo značajno utječe na način upotrebe udžbenika u nastavi. Ovi rezultati su promatrani i u kontekstu rezultata nacionalnih ispita iz matematike iz 2007. godine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2271168-1700 - Izrada nacionalnog standarda profesionalnih kompetencija nastavnika (Domović, Vlatka, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Domović, Vlatka; Glasnović Gracin, Dubravka; Jurčec, Lana
Korištenje matematičkih udžbenika obzirom na spol i godine staža učitelja matematike // Napredak (Zagreb), 153 (2012), 2; 187-202 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Domović, V., Glasnović Gracin, D. & Jurčec, L. (2012) Korištenje matematičkih udžbenika obzirom na spol i godine staža učitelja matematike. Napredak (Zagreb), 153 (2), 187-202.
@article{article, year = {2012}, pages = {187-202}, keywords = {u\v{c}itelj matematike, matemati\v{c}ki ud\v{z}benik, autoritet ud\v{z}benika, }, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {153}, number = {2}, issn = {1330-0059}, title = {Kori\v{s}tenje matemati\v{c}kih ud\v{z}benika obzirom na spol i godine sta\v{z}a u\v{c}itelja matematike}, keyword = {u\v{c}itelj matematike, matemati\v{c}ki ud\v{z}benik, autoritet ud\v{z}benika, } }
@article{article, year = {2012}, pages = {187-202}, keywords = {mathematics teacher, mathematical textbook, authority of textbook, }, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {153}, number = {2}, issn = {1330-0059}, title = {Use of Mathematical Textbooks with Regard to Sex and Years of Service of Mathematics Teachers}, keyword = {mathematics teacher, mathematical textbook, authority of textbook, } }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font