Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uporaba matematičkih udžbenika s obzirom na inicijalno obrazovanje učitelja (CROSBI ID 190358)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Domović, Vlatka ; Glasnović Gracin, Dubravka ; Jurčec, Lana Uporaba matematičkih udžbenika s obzirom na inicijalno obrazovanje učitelja // Sociologija i prostor, 50 (2012), 193 (2); 237-256. doi: 10.5673/sip.50.2.6

Podaci o odgovornosti

Domović, Vlatka ; Glasnović Gracin, Dubravka ; Jurčec, Lana

hrvatski

Uporaba matematičkih udžbenika s obzirom na inicijalno obrazovanje učitelja

Rad se bavi analizom strukture učitelja matematike u osnovnoj školi prema završenom studiju u Hrvatskoj, kao i upotrebom udžbenika u nastavi matematike od strane različitih učitelja matematike (VŠS i VSS). Cilj prikazanoga istraživanja bio je analizirati razlike u korištenju udžbenika između učitelja matematike sa završenom pedagoškom akademijom, učitelja matematike sa završenim nastavničkim sveučilišnim studijem (prof. matematike), te učitelja razredne nastave s pojačanim predmetom matematika. Rezultati pokazuju da se učitelji matematike sa završenom pedagoškom akademijom više oslanjaju na udžbenik i druge materijale (“slijepo korištenje udžbenika”), ali da istovremeno češće prakticiraju individualizirani način rada, prilagođen potrebama učenika. Ovi nalazi su povezani i s radnim iskustvom učitelja u nastavi (Domović i sur., 2012.). Rezultati također pokazuju da učitelji sa završenom pedagoškom akademijom češće prakticiraju individualizirani način rada, prilagođen potrebama učenika. Ispitanici sa završenim sveučilišnim studijem, dakle oni koji su stekli akademski naziv profesora matematike, veliku pažnju poklanjaju matematičkoj točnosti u udžbeničkim sadržajima. Ovi nalazi se mogu povezati sa zahtjevima koji su imali važnu ulogu tijekom njihovoga inicijalnog obrazovanja

nastava matematike ; učitelj matematike ; udžbenik ; osnovna škola ; nesveučilišni

nije evidentirano

engleski

Initial Teacher Education and the Use of Mathematics Textbooks

nije evidentirano

maths classes ; maths teachers ; course books ; primary school ; teacher education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50 (193 (2))

2012.

237-256

objavljeno

1846-5226

1849-0387

10.5673/sip.50.2.6

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice
Indeksiranost