Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istine i zablude o izlasku dionica u javnost - primjer Facebook-a (CROSBI ID 190094)

Prilog u časopisu | stručni rad

Grubišić Šeba, Mihaela Istine i zablude o izlasku dionica u javnost - primjer Facebook-a // Računovodstvo i financije, LVIII (2012), 6; 125-129

Podaci o odgovornosti

Grubišić Šeba, Mihaela

hrvatski

Istine i zablude o izlasku dionica u javnost - primjer Facebook-a

Prema visini tržišne kapitalizacije IPO Facebook-a je dosad najveći izlazak u javnost u povijesti američkog tržišta kapitala, a prema prikupljenom kapitalu treća najveća ponuda dionica, odmah iza ponude dionica Visa-e 2008. i General Motors-a 2010. godine. Dionica je uvrštena na NASDAQ-u pod simbolom FB 18. svibnja 2012. godine. “Vruće” IPO-e kakav je Facebook-ov prati višestruko veća potražnja za dionicama od ponude. Iako se cijena takvih dionica postavlja visoko, ulagače to ne obeshrabruje da očekuju njezin daljnji rast. Ipak, unatoč činjenici da je IPO Facebook-a bio dugo očekivan, uslijedio je pad dionica neposredno nakon IPO-a. Tekst koji slijedi pokušat će objasniti zašto.

izlazak u javnost; vruće IPO tržište; razlozi u prilog i protiv izlaska u javnost

nije evidentirano

engleski

The truths and fallacies of the going public process explained on the example of Facebook

nije evidentirano

going public; hot IPO market; pros and cons of going public decision

nije evidentirano

Podaci o izdanju

LVIII (6)

2012.

125-129

objavljeno

0350-4506

Povezanost rada

Ekonomija