Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

"Managemental Linguistic Education on the Example of the University of Applied Sciences Lavoslav Ružička in Vukovar, Croatia" (CROSBI ID 594150)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Živić, Tihomir ; Pintarić, Antun "Managemental Linguistic Education on the Example of the University of Applied Sciences Lavoslav Ružička in Vukovar, Croatia" // ABSRC: Advances in Business-Related Scientific Research Conference: Conference Proceedings VENICE 2012 / Antončić, Boštjan (ur.). Koper: Edukator, 2012

Podaci o odgovornosti

Živić, Tihomir ; Pintarić, Antun

engleski

"Managemental Linguistic Education on the Example of the University of Applied Sciences Lavoslav Ružička in Vukovar, Croatia"

Aimed at a collaborative, interactive, and reflective in-class learning while cementing an instructor – student conversation and partnership, the UAS-based CEC Business English course regularly uses “educational landscapes” to simulate and animate a tutored instructor – student and student – student dialog and subsequent written assignments, and a special attention is thereby devoted to an error-free pronunciational fluency and proper discourse selection, as well as to the elimination of negative influences transferred from an attendee’s mother tongue. The paper thus elucidates a technology-enhanced science-to-business (S2B) language education exemplified by the CEC’s Business English course.

adult education; educational landscapes; lifelong learning (LLL); science-to-business (S2B); technology-enhanced language education

Rad analizira upotrebu „obrazovnih krajolika“ (engl. educational landscapes) pri usvajanju engleskog jezika sa svrhom stimuliranja i animiranja tutorskog dijaloga između predavača i studenta i studenta s ostalim studentima te formulacije naknadnih pisanih zadataka. Na sociolingvističkoj razini pozornost je naročito posvećena izgovornoj tečnosti bez pogrešaka i odabiru odgovarajućeg diskursa, kao i uklanjanju negativnih utjecaja prenesenih iz studentova materinskog jezika. Poseban se doprinos ovog rada ogleda u podrobnom rasvjetljavanju novijih filoloških aspekata tehnološki potpomognutog prijenosa jezičnih znanja iz znanosti u poslovne krugove (engl. science-to-business, S2B).

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

ABSRC: Advances in Business-Related Scientific Research Conference: Conference Proceedings VENICE 2012

Antončić, Boštjan

Koper: Edukator

978-961-92917-3-3

Podaci o skupu

Advances in Business-Related Scientific Research Conference 2012 in Venice (ABSRC 2012 Venice)

ostalo

28.03.2012-30.03.2012

Venecija, Italija

Povezanost rada

Filologija

Poveznice