Razvijanje vještine čitanja u ranom učenju engleskog jezika (CROSBI ID 333212)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Šamo, Renata
Vilke, Mirjana
hrvatski
Razvijanje vještine čitanja u ranom učenju engleskog jezika
U radu se provodi istraživanje među učenicima 5. r. o.š Centar u Puli. Ispitanici su učenici II. generacije Projekta ranog učenja stranih jezika. Glavni je cilj istraživanja bio analizirati rezultate postignute u vještini čitanja i razumijevanja pročitanog teksta i to usporedo na hrvatskom i engleskom jeziku. Zaključak istrađivanja je da strategije učenja koje su učenici koristili na materinskom, hrvatskom i stranom, engleskom jeziku ukazuju na pozitivan transfer strategije L1 čitanja na proces L2 čitanja.
rano učenje engleskog jezika; vještina čitanja; strategije čitanja; transfer
nije evidentirano
engleski
Reading skill development in the early learning of English as a foreign language
nije evidentirano
early English language learning; reading skill; reading strategy; strategy transfer
nije evidentirano
Podaci o izdanju
136
08.01.2001.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb