Strategije usvajanja engleskog kao stranog jezika u djece rane dobi (CROSBI ID 333211)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Kovačević, Milena
Vilke, Mirjana
hrvatski
Strategije usvajanja engleskog kao stranog jezika u djece rane dobi
U radu se daje vrlo iscrpan pregled povijesnih ishodišta teorije usvajanja stranih jezika te istraživanja i spoznaja o strategijama učenja jezika. Opisuje se istraživanje strategije koje su učenici III. razr. o.š. koristili pri dva tipa jezičnih zadataka: odgovaranja na pitanja razumijevanja pročitanog teksta te pričanja priče. Rezultatima istraživanja posebno je: definirana priroda nesvjesnih strategija upotrebe jezika kod djece, s uvidom u njihovu temeljnu bipolarnu prirodu (komunikacija i usvajanje); pokazana interakcija i uvjetovanost sposobnosti kod uspješne djece; uočena važnost sinergije i simultanosti različitih strategija; uočen jak utjecaj materinskog jezika, što potvrđuje osobitost usvajanja stranog jezika nasuprot drugom jeziku; uočena dominantnost temeljnih jezičnih formi, opća redukcija formi; definirana priroda jezične fluentnosti uspješne djece; definiran model uspješnog usvajanja i komunikacije kod djece.
SLA; rano učenje stranog jezika; strategije komunikacije; strategije usvajanja
nije evidentirano
engleski
The strategies of the early acquisition of English as a foreign language
nije evidentirano
SLA; early foreign language learning; communication strategies; acquisition strategies
nije evidentirano
Podaci o izdanju
149
10.12.1998.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb