Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 615021

Dizajniranje novih medija, Dizajn i novi mediji – hrvatski kontekst (1995-2010)


Mitrović, Ivica
Dizajniranje novih medija, Dizajn i novi mediji – hrvatski kontekst (1995-2010), Split: Odsjek za dizajn vizualnih komunikacija, Umjetnička akademija, 2012 (Udžbenik)


Naslov
Dizajniranje novih medija, Dizajn i novi mediji – hrvatski kontekst (1995-2010)
(Designing New Media, Design and New Media - Croatian Context (1995-2010))

Autori
Mitrović, Ivica

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, udžbenik, strucna

Izdavač
Odsjek za dizajn vizualnih komunikacija, Umjetnička akademija

Grad
Split

Godina
2012

Stranica
140

ISBN
978-953-6617-34-0

Ključne riječi
dizajn; novi mediji; dizajniranje novih medija; web
(design; new media; new media design; web)

Sažetak
Knjiga predstavlja istraživanje koje se proteklih nekoliko godina bavi novim medijima u kontekstu hrvatske dizajnerske scene. Intencija istraživanja bila jasnije profilirati hrvatsku dizajnersku praksu u kontekstu novomedijskog prostora. Primarni fokus istraživanja nije bilo kronološko i sveobuhvatno bilježenje povijesti dizajnerskog rada, već sagledavanje ove specifične dizajnerske prakse, od njezina početka sredinom devedesetih godina prošlog stoljeća do kraja 2010. godine, na primjerima reprezentativnih odabranih projekata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Znanost o umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Umjetnička akademija, Split

Profili:

Avatar Url Ivica Mitrović (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Mitrović, Ivica
Dizajniranje novih medija, Dizajn i novi mediji – hrvatski kontekst (1995-2010), Split: Odsjek za dizajn vizualnih komunikacija, Umjetnička akademija, 2012 (Udžbenik)
Mitrović, I. (2012) Dizajniranje novih medija, Dizajn i novi mediji – hrvatski kontekst (1995-2010). Split, Odsjek za dizajn vizualnih komunikacija, Umjetnička akademija.
@book{book, author = {Mitrovi\'{c}, I.}, year = {2012}, pages = {140}, keywords = {design, new media, new media design, web}, isbn = {978-953-6617-34-0}, title = {Designing New Media, Design and New Media - Croatian Context (1995-2010)}, keyword = {design, new media, new media design, web}, publisher = {Odsjek za dizajn vizualnih komunikacija, Umjetni\v{c}ka akademija}, publisherplace = {Split} }