Dizajniranje novih medija, Dizajn i novi mediji – hrvatski kontekst (1995-2010) (CROSBI ID 10033)
Autorska knjiga | udžbenik
Podaci o odgovornosti
Mitrović, Ivica
hrvatski
Dizajniranje novih medija, Dizajn i novi mediji – hrvatski kontekst (1995-2010)
Knjiga predstavlja istraživanje koje se proteklih nekoliko godina bavi novim medijima u kontekstu hrvatske dizajnerske scene. Intencija istraživanja bila jasnije profilirati hrvatsku dizajnersku praksu u kontekstu novomedijskog prostora. Primarni fokus istraživanja nije bilo kronološko i sveobuhvatno bilježenje povijesti dizajnerskog rada, već sagledavanje ove specifične dizajnerske prakse, od njezina početka sredinom devedesetih godina prošlog stoljeća do kraja 2010. godine, na primjerima reprezentativnih odabranih projekata.
dizajn; novi mediji; dizajniranje novih medija; web
nije evidentirano
engleski
Designing New Media, Design and New Media - Croatian Context (1995-2010)
nije evidentirano
design; new media; new media design; web
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Split: Odsjek za Dizajn vizualnih komunikacija (DVK) Umjetničke akademije Sveučilišta u Splitu
2012.
978-953-6617-34-0
140
objavljeno