Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metodički vidici korištenja sredstava u obuci plivanja (CROSBI ID 594003)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija

Findak, Vladimir ; Jelenić, Antun ; Butterer, Mihovil ; Vlahović, Lidija Metodički vidici korištenja sredstava u obuci plivanja // Sport za sve : zbornik radova / Relac, Mirko (ur.). Zagreb: Hrvatski savez sportske rekreacije, 2002. str. 24-25

Podaci o odgovornosti

Findak, Vladimir ; Jelenić, Antun ; Butterer, Mihovil ; Vlahović, Lidija

hrvatski

Metodički vidici korištenja sredstava u obuci plivanja

Stručnjak rukovodi satom učenja plivanja, uz puno uvažavanje individualnog profila svakog neplivača u grupi, a sudionici u obuci neplivača usvajaju nova znanja, vještine i navike i to ne kao pasivni objekt poučavanja, već kao aktivni subjekti koji svjesno i aktivno sudjeluju u procesu učenja plivanja. Efekti rada u obuci neplivača ili, još konkretnije, krajnji uspjeh ovisi o brojnim čimbenicima među kojima značajno mjesto pripada i korištenju sredstava. Pri tome je važno naglasiti da njihov utjecaj na krajnje rezultate neće ovisiti samo o tome da li smo u posjedu tih sredstava, nego i kako se ta sredstva primjenjuju. Kako o tome isključivo odlučuje stručnjak, treba se suglasiti da konačan uspjeh u obuci neplivača, kada se radi o korištenju sredstava, u najvećoj mjeri ovisi o osposobljenosti stručnjaka koji tu obuku provode.

metodika; sredstva; obuka plivanja

nije evidentirano

engleski

Methodically Views of Using Funds in the Training of Swimming

nije evidentirano

methodologies; tools; swimming lessons

nije evidentirano

Podaci o prilogu

24-25.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Relac, Mirko

Zagreb: Hrvatski savez sportske rekreacije

Podaci o skupu

7. hrvatsko savjetovanje o obuci neplivača

predavanje

17.10.2002-19.10.2002

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija