Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Osnovnoškolska književna lektira i interkulturni odgoj (CROSBI ID 478858)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Visinko, Karol Osnovnoškolska književna lektira i interkulturni odgoj // Kultura, identiteta in jezik v procesih evropske integracije / Štrukelj, Inka (ur.). Ljubljana: Društvo za uporabno jezikoslovje Slovenije, 2000. str. 105-113-x

Podaci o odgovornosti

Visinko, Karol

hrvatski

Osnovnoškolska književna lektira i interkulturni odgoj

Čitanjem i interpretiranjem lektire bavi se nastava književnosti. U vezi je s tim određivanje smisla lektire: razvijanje literarnih sposobnosti, kulture čitanja i književnog ukusa učenika. Međutim, lektira može biti izvrstan put stjecanja literarnog iskustva i znanja o drugim narodima, njihovom životu u prošlosti i sadašnjosti, njihovim običajima i kulturi, i to npr. u povezanosti s prirodnim te povijesnim i zemljopisnim obilježjima određene zemlje. S navedenoga gledišta autorica u radu promatra lektirne nastove iz svjetske književnosti za djecu i mladež na koju u upućeni učenici hrvatske osnovne škole. Odabranim primjerima interpratacija rad pridonosi ostvarivanju interkulturalnoga odogja u nastavi književnosti.

književna lektira; interkulturalni odgoj; interpretacija

nije evidentirano

engleski

Elementary school reading and intercultural education

nije evidentirano

literature classes; intercultural education; interpretations

nije evidentirano

Podaci o prilogu

105-113-x.

2000.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kultura, identiteta in jezik v procesih evropske integracije

Štrukelj, Inka

Ljubljana: Društvo za uporabno jezikoslovje Slovenije

Podaci o skupu

Mednarodni znansveni skup Kultura, identiteta in jezik v procesih evropske integracije

predavanje

14.09.2000-16.09.2000

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

Filologija