Osnovnoškolska književna lektira i interkulturni odgoj (CROSBI ID 478858)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Visinko, Karol
hrvatski
Osnovnoškolska književna lektira i interkulturni odgoj
Čitanjem i interpretiranjem lektire bavi se nastava književnosti. U vezi je s tim određivanje smisla lektire: razvijanje literarnih sposobnosti, kulture čitanja i književnog ukusa učenika. Međutim, lektira može biti izvrstan put stjecanja literarnog iskustva i znanja o drugim narodima, njihovom životu u prošlosti i sadašnjosti, njihovim običajima i kulturi, i to npr. u povezanosti s prirodnim te povijesnim i zemljopisnim obilježjima određene zemlje. S navedenoga gledišta autorica u radu promatra lektirne nastove iz svjetske književnosti za djecu i mladež na koju u upućeni učenici hrvatske osnovne škole. Odabranim primjerima interpratacija rad pridonosi ostvarivanju interkulturalnoga odogja u nastavi književnosti.
književna lektira; interkulturalni odgoj; interpretacija
nije evidentirano
engleski
Elementary school reading and intercultural education
nije evidentirano
literature classes; intercultural education; interpretations
nije evidentirano
Podaci o prilogu
105-113-x.
2000.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kultura, identiteta in jezik v procesih evropske integracije
Štrukelj, Inka
Ljubljana: Društvo za uporabno jezikoslovje Slovenije
Podaci o skupu
Mednarodni znansveni skup Kultura, identiteta in jezik v procesih evropske integracije
predavanje
14.09.2000-16.09.2000
Ljubljana, Slovenija