Izvozne (ne)mogućnosti hrvatskih malih i srednjih poduzeća (CROSBI ID 189817)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Marica Škrtić ; Dinko Primorac
hrvatski
Izvozne (ne)mogućnosti hrvatskih malih i srednjih poduzeća
Strategija individualnog pristupa suvremenom potrošaču u cijelosti osporava osnovni argument potencijalnih hrvatskih izvoznika kako je gotovo nemoguće probiti se do kupaca na stranom tržištu zbog nedovoljnih količina, jake konkurencije, nepostojanja infrastrukturne potpore itd. Najvažniji preduvjeti uspješnog plasmana proizvoda i usluge na strano tržište uključuju inovativan i konkurentan proizvod, tj. proizvod sa svim odrednicama globalne konkurentnosti. Nažalost, hrvatski proizvodi često su preskupi zbog nezadovoljavajućih stopa produktivnosti i ekonomičnosti poslovanja. Stoga za uspješniji prodor na strano tržište, sva hrvatska poduzeća, a posebno mala i srednja, jer je njihovo zaostajanje najveće, prije svega moraju povećati ekonomsku efikasnost, poslovnu kulturu, prezentacijske vještine i fleksibilnost poslovanja.
malo gospodarstvo ; izvozne šanse ; konkurentska prednost ; ekonomska efikasnost
nije evidentirano
engleski
Export opportunities and impossibilities of Croataian small and medium sized enterprises
nije evidentirano
SMEs ; export opportunities ; competitive advantage ; economic efficiency
nije evidentirano