Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 613785

Individualizacija obuke plivanja - temelj intenzifikacije procesa učenja plivanja


Babin, Josip; Babin, Bojan
Individualizacija obuke plivanja - temelj intenzifikacije procesa učenja plivanja // Sport za sve : zbornik radova / Relac, Mirko (ur.).
Zagreb: Hrvatski savez sportske rekreacije, 2008. str. 26-27 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


Naslov
Individualizacija obuke plivanja - temelj intenzifikacije procesa učenja plivanja
(Individualzation of Swimming Lesson - the Fundation of Process Intensification in Teaching Swimming)

Autori
Babin, Josip ; Babin, Bojan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Sport za sve : zbornik radova / Relac, Mirko - Zagreb : Hrvatski savez sportske rekreacije, 2008, 26-27

Skup
10. hrvatsko savjetovanje o obuci neplivača

Mjesto i datum
Koprivnica, Hrvatska, 06-08.11.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Individualizacija ; intenzifikacija ; obuka plivanja
(Individualization ; intensification ; swimming lesson)

Sažetak
Na efikasnost obuke plivanja može se utjecati na različite načine. Sasvim sigurno da primjerena organizacija i pohađanje procesa učenja plivanja predstavlja jedan od važnih i aktivnih čimbenika intenzifikacije procesa učenja plivanja, a to je iz razloga što se brojne i vrlo složene zadaće tijekom obuke plivanja mogu uspješno realizirati samo ako je proces učenja plivanja dobro organiziran. Dobro, pak, realizirati obuku plivanja mogu samo i isključivo stručno osposobljene osobe. Razlog tome je, uz ostalo, što je stručnjak potpuno autonoman kako u izboru mjesta rada, sadržaja, metodičkih organizacijskih oblika rada, metoda rada, metodičkih postupaka kao i svih drugih postupaka koji prate obuku plivanja. Svaki drugi pristup ovoj izuzetno zahtjevnoj i odgovornoj društvenoj zadaći ne samo da ne predstavlja garanciju za uspješno provođenje obuke ne-plivača, nego može biti i opasan! No, pitanja vezana uz individualizaciju obuke plivanja nisu jedina koja upućuju na moguće pravce intenzifikacije procesa učenja plivanja. Naprotiv, treba ih prihvatiti kao jedan od mogućih doprinosa unapređivanju obuke plivanja. Zato smo slobodni predložiti, u cilju učinkovitije artikulacije zaključaka, sljedeće: 1. primjereno inicijalno provjeravanje u obuci ne-plivača predstavlja osnovu ne samo za eksplicitno definiranje cilja, nego i za provođenje individualiziranog oblika rada u procesu učenja plivanja ; 2. pravodobno tranzitivno praćenje i provjeravanje tijekom obuke plivanja predstavlja osnovu ne samo za svrstavanje ne-plivača u homogenizirane skupine, nego i za učinkovito reagiranje na njihovo napredovanje tijekom procesa učenja plivanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kineziologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Ivan Prskalo, )

Ustanove
Kineziološki fakultet, Split

Autor s matičnim brojem:
Bojan Babin, (366012)
Josip Babin, (186802)