Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Elementi i kriteriji ocjenjivanja - preduvjet kavalitete rada u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture (CROSBI ID 593795)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Božinović Mađor, Stipe ; Babin, Josip ; Vlahović, Lidija Elementi i kriteriji ocjenjivanja - preduvjet kavalitete rada u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture // Kvaliteta rada u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije / Findak, Vladimir ; Delija, Krešimir (ur.). Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2006. str. 277-281

Podaci o odgovornosti

Božinović Mađor, Stipe ; Babin, Josip ; Vlahović, Lidija

hrvatski

Elementi i kriteriji ocjenjivanja - preduvjet kavalitete rada u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture

Na uzorku od 377 ispitanika, učitelja i nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture na području Republike Hrvatske, uporabom anketnog upitnika ispitana je učestalost korištenja elemenata i kriterija ocjenjivanja motoričkih znanja, motoričkih postignuća, motoričkih i funkcionalnih sposobnosti te odgojnih učinaka rada. Analizom rezultata utvrđena je zadovoljavajuća učestalost korištenja svih navedenih kriterija. Također, istraživanje je pokazalo nedovoljan stupanja poznavanja ostalih ostalih subjekata odgojno- obrazovnog procesa s elementima i kriterijima ocjenjivanja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture. Moguće je zaključiti, da bi jasni i transparentni elementi i kriteriji ocjenjivanja učenicima, razrednicima i roditeljima, u velikoj mjeri razjasnili postupke vrednovanja učenikova rada u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture te omogućili stvaranje preduvjeta za samo- praćenje, samokontrolu i samo-vrednovanje kao kao imperativ odgojno-obrazovnog rada. Očito, ako se ocjenjivanje provodi tako da objektivno kvalificira uspjeh svakog učenika, onda ocjenjivanje može ispuniti svoju funkciju, a to uz ostalo znači da može postati i biti jak motivacijski faktor i snažno sredstvo stimulacije i to iz razloga što takvo ocjenjivanje i ocjena omogućava ne samo nastavniku nego i učenicima da objektivno ili objektivnije sude o svom radu, rezultatima svoga rada i napretka, što svim sudionicima nastavnog procesa istodobno omogućava da lakše proniknu u uzroke eventualnih nedostataka, prema potrebama iz okoline, a sve to radi postizanja što boljeg uspjeha u daljnjem radu (Findak, 1989.). Znači, kvalitetno izrađeni i metodički oblikovani elementi i kriteriji ocjenjivanja znatno bi unaprijedili kvalitetu rada, uklonili brojne dvojbe te olakšali rad učiteljima i nastavnicima.

kriteriji ocjenjivanja; kvaliteta rada; tjelesna i zdravstvena kultura

nije evidentirano

engleski

Elements and Evaluation Criteria - a Precondition of Quality in Teaching physical education

nije evidentirano

evaluation criteria; work quality; physical education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

277-281.

2006.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kvaliteta rada u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije

Findak, Vladimir ; Delija, Krešimir

Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)

953-95082-1-5

Podaci o skupu

15. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske

predavanje

20.06.2006-24.06.2006

Rovinj, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija