Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategijsko upravljanje kvalitetom u hotelijerstvu (CROSBI ID 593768)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Biočina Lobaš, Iris ; Račić Mihovil Strategijsko upravljanje kvalitetom u hotelijerstvu // Zbornik I. znanstveno - stručnog skupa TURIZAM, VODNO GOSPODARSTVO I ZAŠTITA MORA / Blažević , N. ; Milačić, A. (ur.). Opatija: Ministarstvo turizma Republike Hrvatske, Ministarstvo zaštite okoliša i prostornog uređenja Republike Hrvatske, Državna uprava za vode, Hrvatske vode, Fakultet za turistički i hotelski menadžment Opatija, Hrvatska udruga hotelijera i restoratera, D, 2002. str. 169-180

Podaci o odgovornosti

Biočina Lobaš, Iris ; Račić Mihovil

hrvatski

Strategijsko upravljanje kvalitetom u hotelijerstvu

U ovom radu riječ je o nužnosti primjene procesa strategijskog upravljanja (SQM-a) u hotelijerstvu, utemeljenog na identifikaciji strategisjkih postignuća i formuliranju dugoročnih ciljeva. Dinamični uvjeti u kojima djeluje suvremeno hotelijersvo nalaže nužnost primjene SQM. Ovoj problematici do danas se nije pridavala veća pozornost, stoga proces i mogućnosti primjene SQM u hotelijerstvu nisu dovoljno istraženi niti zastupljeni u postojećoj domaćoj literaturi. Vrlo važno mjesto u pristupu koncepta SQM-a u hotelijersvu zauzima područje primjene i ciljani tržišni segment. Za pridobivanje kupaca u konačnici je zaslužna kvaliteta usluge koja je proporcionalna očekivanjima kupaca, ili kojom se nadmašuju njihova očekivanja. Zadovoljenje kupčevih očekivanja kao najbolji oblik promocije trebalo bi predstavljati temeljnu odrednicu poslovanja budući se na taj način stvara povjerenje i pretpostavke koje jamče opstanak hotelskog poduzeća u budućnosti. Međutim, to iziskuje dodatnu osposobljenost u okviru interne okoline hotelskog poduzeća, na što se ukazuje u ovom radu. Pritom je poseban naglasak na kontinuiranom izvođenju postupka vizijskog vođenja top managementa kroz korake poput ugradnje strategije kvalitete u korisne poslovne planove, te njihove opercionalizacije u skladu sa internim i eksternim vrednovanjem.

kvaliteta; SQM; vizija; strategija; ciljevi; hotelijerstvo; SPC

nije evidentirano

engleski

Stategic Management in the Hotel Industry

nije evidentirano

quality; SQM; vision; strategy; goals; hotel industry; SPC

nije evidentirano

Podaci o prilogu

169-180.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik I. znanstveno - stručnog skupa TURIZAM, VODNO GOSPODARSTVO I ZAŠTITA MORA

Blažević , N. ; Milačić, A.

Opatija: Ministarstvo turizma Republike Hrvatske, Ministarstvo zaštite okoliša i prostornog uređenja Republike Hrvatske, Državna uprava za vode, Hrvatske vode, Fakultet za turistički i hotelski menadžment Opatija, Hrvatska udruga hotelijera i restoratera, D

Podaci o skupu

I znanstveno-stručni skup: Turizam, vodno gospodarstvo i zaštita mora

predavanje

19.03.2002-23.03.2002

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija