Osnivanje homogeniziranih skupina na temelju višedimenzionalnog kriterija u jednom razredu gimnazije (CROSBI ID 593766)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Babin, Josip ; Rausavljević, Nikola
hrvatski
Osnivanje homogeniziranih skupina na temelju višedimenzionalnog kriterija u jednom razredu gimnazije
U radu je predstavljena metodološka procedura koja može učinkovito riješiti način osnivanja homogeniziranih skupina u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture. Kao primjer poslužili su rezultati inicijalnog provjeravanja 1a/b razreda 5. gimnazije u Splitu koji su obrađeni Cluster analizom ili točnije uporabom njenog potprograma K-means Clustering, koja daje mogućnost relativno jednostavnog i slikovitog obrađivanja proizvoljnog broja skupina, osnovanih na osnovu manjeg ili većeg broja manifestnih varijabli ili veličina. Na temelju dobivenih rezultata osnovane su tri homogenizirane skupine i određeni prioriteti rada za svaku homogeniziranu skupinu kao i prioritet rada za cijeli razred.
homogenizirane skupine; višedimenzionalni kriterij; tjelesna i zdravstvena kultura; učenici srednje škole
nije evidentirano
engleski
Establishment of Homogenized Groups Based on Multidimensional Criteria in one Grade of High School
nije evidentirano
homogenized group; multidimensional criteria; physical education; higs school students
nije evidentirano
Podaci o prilogu
42-45.
2001.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Programiranje opterećenja u području edukacije, sporta i sportske rekreacije
Findak, Vladimir ; Delija, Krešimir
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)
Podaci o skupu
10. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
predavanje
24.06.2001-28.06.2001
Poreč, Hrvatska