Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj i promjene u sustavu obrazovanja – Može li svaki učenik uspjeti? (CROSBI ID 593739)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Dolšak, Liljana ; Tarnik, Tamara ; Crnobori, Lada Razvoj i promjene u sustavu obrazovanja – Može li svaki učenik uspjeti? // Zbornik radova u elektronskom obliku / Čehajić-Labaš, Dunja ; Štajdohar Pađen, Olga ; Pavlinić Tomlison, Jadranka (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2012. str. 106-114

Podaci o odgovornosti

Dolšak, Liljana ; Tarnik, Tamara ; Crnobori, Lada

hrvatski

Razvoj i promjene u sustavu obrazovanja – Može li svaki učenik uspjeti?

Mozak je dinamičan organ koji se hrani podražajima i iskustvima iz okoline. Senzorna stimulacija i motorička aktivacija u godinama ranog djetinjstva modeliraju neurone i veze među njima, oblikujući senzorne i motoričke procese koji će ostati relativno stabilni do kraja životne dobi osobe. Kada je kapacitet na senzomotoričkoj razni razvijen, dijete je sposobnije naučiti zbrojiti dva broja, napisati rečenicu ili družiti se s prijateljima. Djeca se razlikuju po svojim mentalnim i fizičkim karakteristikama te potječu iz okoline koja je za razvoj njihova mozga bila različito stimulirajuća. Jednoobrazno obrazovanje bez obzira na spol, mentalne i fizičke karakteristike djece, nedovoljno kvalitetno osmišljene slobodne aktivnosti kako školske tako i izvannastavne, nedostatak stvaranja čvrstog kontakta između učitelja i učenika, propuštanje prilike za dopunskim obrazovanjem te učenje poučavanjem umjesto istraživanjem, ne stvara kompetentne mlade ljude koji znaju primijeniti svoje znanje i vještine u praksi te stvoriti za sebe kvalitetnu, svrhovitu i ispunjavajuću budućnost. U ovom radu dan je prikaz mogućnosti unaprjeđenja sustava obrazovanja u Hrvatskoj primjenom načela Glasserove teorije izbora i kvalitetne škole te osvrt na utjecaj stupnja senzorne integracije djeteta na školski uspjeh.

senzomotorička stimulacija mozga; obrazovanje; kvalitetna škola; senzorna integracija; kompetencija

nije evidentirano

engleski

Development and changes in the educational system - can every student succeed?

nije evidentirano

sensomotoric brain stimulation; education; quality school; sensory integration; competence

nije evidentirano

Podaci o prilogu

106-114.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova u elektronskom obliku

Čehajić-Labaš, Dunja ; Štajdohar Pađen, Olga ; Pavlinić Tomlison, Jadranka

Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK)

1334-7853

Podaci o skupu

12.hrvatska konferencija o kvaliteti i 3.znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu

poster

10.05.2012-12.05.2012

Brijuni, Hrvatska

Povezanost rada

Povezane osobe




nije evidentirano