Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Profesionalno usavršavanje učitelja poradi poticanja cjelokupnog razvoja djece suvremenog doba (CROSBI ID 189645)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Zloković, Jasminka ; Kušić, Siniša ; Tot, Daria Profesionalno usavršavanje učitelja poradi poticanja cjelokupnog razvoja djece suvremenog doba // Magistra Iadertina, 5 (2010), 5; 41-52

Podaci o odgovornosti

Zloković, Jasminka ; Kušić, Siniša ; Tot, Daria

hrvatski

Profesionalno usavršavanje učitelja poradi poticanja cjelokupnog razvoja djece suvremenog doba

Promjene nastale u svim čovjeku važnim djelatnostima i sferama društvenog života neminovno iziskuju prihvaćanje profesionalnog osposobljavanja kao nužne dimenzije našeg života, a ne kao alternative malobrojnih entuzijasta. I "škola" se mora prilagoditi diskontinuitetu suvremenog doba koji "tradicionalnu prosvjetnu koncepciju" čini često "nestabilnom". Velika je razlika u znanju i sposobnostima učenika, a poučavanje nije puka "rutina". Uz roditelje, učitelji su ključne osobe u poticanju cjelokupnog razvoja djece i njihovoj pripremi za kompleksnu ulogu "građanina svijeta". Oni su i temeljni nositelji promjena u obrazovanju. Mnogobrojne obrazovne reforme u svijetu nisu uspjele zanemarujući učiteljevu respektabilnu ulogu u životu djece i društvenog razvoja općenito. Autori u radu razmatraju neke od aktualnih pedagoških problema koji mogu ostaviti dojam da se proces cjeloživotnog obrazovanja i profesionalnog razvoja učitelja nalazi između "svijeta realnosti" i "daleke" budućnosti. Prezentirani su i neki od rezultata empirijskog istraživanja koje je provedeno 2006. godine, na velikom uzorku učitelja (osnovni skup 12.825 učitelja), osnovnih i srednjih škola Grada Zagreba i devet županija Republike Hrvatske. Dobiveni rezultati mogu pridonijeti podizanju razine učinkovitosti profesionalnog osposobljavanja učitelja i nužnih odgojnih kompetencija kao neke od temeljnih pretpostavki za primjerenim poticanjem razvoja suvremene generacije djece i mladih.

cjeloživotno učenje; odgojne kompetencije; poticanje razvoja djece; profesionalno usavršavanje; učitelji

nije evidentirano

engleski

Professional trainning of teachers as an important role in encouraging development of a modern age children

nije evidentirano

lifelong learning; educational competencies; stimulate growth of children; professional trainning; teachers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (5)

2010.

41-52

objavljeno

1846-3606

1849-0018

Povezanost rada

Pedagogija