Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izvori konkurentske prednosti u XXI. stoljeću (CROSBI ID 9998)

Autorska knjiga | udžbenik

Vrdoljak Raguž, Ivona ; Jelenc, Lara ; Podrug, Najla Izvori konkurentske prednosti u XXI. stoljeću. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2013

Podaci o odgovornosti

Vrdoljak Raguž, Ivona ; Jelenc, Lara ; Podrug, Najla

hrvatski

Izvori konkurentske prednosti u XXI. stoljeću

Konkurentnost je riječ koja je u samim počecima označavala pozitivan poticaj što ga pruža samo natjecanje. Tijekom vremena konkurentnost je poprimila konotaciju iscrpljivanja, uništavanja jedne strane, bespoštedne borbe bez ljudskih vrijednosti s negativnim ishodom borbe za sve sudionike, pa čak i za pobjednika. Konkurentnost može biti pozitivna ako se njezina prednost očituje u elementima koji ne znače nužno uništenje ili iscrpljivanje. Izvori konkurentske prednosti poput znanja, vođenja, umijeća oblikovanja strategije, strateškog promišljanja ili povjerenja i uslužnosti menadžmenta humaniji su oblici konkurentnosti i pozitivni aspekti s pomoću kojih možemo biti bolji, kvalitetniji i uspješniji, a ne nužno prvi, materijalno najbogatiji i kratkoročno najuspješniji. Knjiga je nastala kao rezultat istraživanja pozitivnih aspekata u području strateškog menadžmenta, nastalih kao reakcija na negativne učinke konkurentnosti. Biti konkurentan i pozitivan nije paradoks, nego imperativ. Tenzija i naboj energije koja se pojavljuje u njihovu suočavanju rezultiraju novim sadržajima što obilježavaju inovativne oblike održivih konkurentskih prednosti. Takvi oblici konkurentske prednosti u području strateškog menadžmenta bit će sve glasniji u znanstvenoj i stručnoj javnosti, i zbog toga se u ovoj knjizi prikazuju pojedini izvori konkurentske prednosti u XXI. stoljeću.

konkurentska prednost; strateški menadžment; XXI. stoljeće

nije evidentirano

engleski

Sources of competitive advantage in the XXI century

nije evidentirano

competitive advantage; strategic management; XXI. century

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku

2013.

978-953-7153-26-7

317

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija