Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 613312

Istraživanje odgojno-obrazovne prakse : dominantna strategija profesionalnog razvoja odgajatelja


Vujičić, Lidija; Tatalović Vorkapić, Sanja; Boneta, Željko
Istraživanje odgojno-obrazovne prakse : dominantna strategija profesionalnog razvoja odgajatelja // uvremeni tokovi u ranom odgoju : znanstvena monografija = Contemporary trends in early education : scientific monography / Pehlić, Izet ; Vejo, Edina ; Hasanagić, Anela (ur.).
Zenica: Islamski pedagoški fakultet Univerziteta u Zenici, 2012. str. 345-363


Naslov
Istraživanje odgojno-obrazovne prakse : dominantna strategija profesionalnog razvoja odgajatelja
(Research of early educational practice : dominant strategy of professional development of preschool teachers)

Autori
Vujičić, Lidija ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Boneta, Željko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Uvremeni tokovi u ranom odgoju : znanstvena monografija = Contemporary trends in early education : scientific monography

Urednik/ci
Pehlić, Izet ; Vejo, Edina ; Hasanagić, Anela

Izdavač
Islamski pedagoški fakultet Univerziteta u Zenici

Grad
Zenica

Godina
2012

Raspon stranica
345-363

ISBN
978-9958-697-24-1

Ključne riječi
Istraživanje, kvalitativna metodologija, odgajatelji, profesionalni razvoj, refleksivna praksa, studijski program, sukonstrukcija
(Research, qualitative methodology, preschool teachers, professional development, reflective practice, study program, co-construction)

Sažetak
O odgajatelju promišljamo kao istraživaču realnih procesa učenja i stvaranja znanja u institucijskom kontekstu, kojim se utječe na unaprjeđivanje izravnog praktičnog iskustva i daje temelje budućem profesionalnom razvoju. Posebno nas je zanimalo na uzorku od pedeset studenata, polaznika obveznog kolegija Sukonstrukcija kurikuluma u ranom odgoju i obrazovanju na drugoj godini sveučilišnog diplomskog studija Rani i predškolski odgoj i obrazovanje, propitati koliko im sadržaj kolegija i način organizacije nastave omogućuje razvoj kao istraživačima osobne prakse. Uporabom kvalitativne metodologije, konsenzusom između tri provedene procjene i interpretacijom rezultata možemo konstatirati da smo odabranim načinom rada studentima pripomogli u podizanju razine razumijevanja, analiziranja, sintetiziranja i vrjednovanja primjene postojećih spoznaja o (su)konstrukciji kurikuluma, da smo utjecali na razvijanje sposobnosti primjene znanja u praksi stvaranjem novih ideja i kontinuiranom brigom o kvalitetnoj odgojno-obrazovnoj praksi s djecom rane dobi te da smo u konačnici potakli razvoj sposobnosti samorefleksije i refleksije u promišljanju novih strategija u (su)konstruiranju kurikuluma kao odgovor na suvremene spoznaje o djetetu i djetinjstvu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Dubravka Maleš, )

Ustanove
Sveučilište u Rijeci