Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategije rasta poduzeća za distribuciju kemijskih proizvoda (CROSBI ID 376501)

Ocjenski rad | diplomski rad

Dragović, Tomislav Strategije rasta poduzeća za distribuciju kemijskih proizvoda / Gregov, Zrinka (mentor); Zagreb, Veleučilište VERN, Zagreb, . 2013

Podaci o odgovornosti

Dragović, Tomislav

Gregov, Zrinka

hrvatski

Strategije rasta poduzeća za distribuciju kemijskih proizvoda

Malo obiteljsko poduzeće Lilikem d.o.o. koje zastupa proizvođače aditiva i katalizatora za motorna ulja suočava se s padom profita i gubi konkurentsku prednost na hrvatskom tržištu. Cilj istraživanja je bio temeljem procjene vanjskih i unutarnjih čimbenika rasta preporučiti primjerenu strategiju. Uz pregled znanstvene i stručne literature iz ovog područja, u istraživanju su korištene različite metode i menadžerski alati. Vanjsko okruženje analizirano je pomoću PESTEL analize, a stanje industrije pomoću Porterovih pet konkurentskih sila. Rezultati su pokazali da za navedenu djelatnost postoje mogućnosti rasta na tržištu. Analiza dosadašnjeg poslovanja i potencijala rasta samog poduzeća obavljena je prema okviru rasta Allana Gibba. Rezultati MOF i RECoIL analize su pokazali da iako poduzeće posljednjih godina bilježi pad profita ipak ima dobar unutarnji potencijal rasta. . Isto tako SWOT analizom unutarnjih jakosti i slabosti te vanjskih prilika i prijetnji pokazalo se da unatoč prijetnjama okrupnjavanja u toj djelatnosti, postoji mogućnost opstanka i za mala zastupstva ukoliko budu stvarala novu ponudu. Ansoffovom matricom generirane su različite moguće strategije rasta s obzirom na razvoj novih proizvoda i usluga te izlazak na nova tržišta. Odabrane su tri strategije: proširenje zastupstva, uvođenje distribucije baznih i transformatorskih ulja i proizvodnja mješavine ulja za brzohodne motore. Na temelju svih dobivenih rezultata istraživanja zaključuje se da je najbolje kombinirati sve tri navedene strategije. Preporučuje se daljnja istraživanja i redovito praćenje promjena u vanjskom okruženju, tehničkih dostignuća, tržišnih trendova i ekoloških standarda na području primjene aditiva i katalizatora.

strategija rasta; malo poduzeće; distributer; kemijski proizvodi

nije evidentirano

engleski

Growth strategies of company for chemical products distribution

nije evidentirano

growth strategy; small business; distribution; chemical products

nije evidentirano

Podaci o izdanju

84

15.01.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Veleučilište VERN, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Kemijsko inženjerstvo, Ekonomija