Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 613256

Marketinške paradigme: stvaranja i razmjena vrijednosti (autor: Bruno Grbac)


Vujičić, Maja
Marketinške paradigme: stvaranja i razmjena vrijednosti (autor: Bruno Grbac) // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 24 (2011), 2; 439-441 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)


Naslov
Marketinške paradigme: stvaranja i razmjena vrijednosti (autor: Bruno Grbac)
(Marketing paradigm: creating and exchanging value (author: Bruno Grbac)

Autori
Vujičić, Maja

Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) 24 (2011), 2; 439-441

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Ključne riječi
Marketing; razmjena vrijednosti
(Marketing; value exchange)

Sažetak
Kritički prikaz znanstvene knjige i sveučilišnog udžbenika Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Maja Vujičić, (314304)

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • EconLit
  • Sociological Abstracts
  • EBSCOhost
  • CAB International