Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinške paradigme: stvaranja i razmjena vrijednosti (autor: Bruno Grbac) (CROSBI ID 189621)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Vujičić, Maja Marketinške paradigme: stvaranja i razmjena vrijednosti (autor: Bruno Grbac) // Ekonomski vjesnik, 24 (2011), 2; 439-441

Podaci o odgovornosti

Vujičić, Maja

hrvatski

Marketinške paradigme: stvaranja i razmjena vrijednosti (autor: Bruno Grbac)

Kritički prikaz znanstvene knjige i sveučilišnog udžbenika Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti.

marketing; razmjena vrijednosti

nije evidentirano

engleski

Marketing paradigm: creating and exchanging value (author: Bruno Grbac

nije evidentirano

marketing; value exchange

nije evidentirano

Podaci o izdanju

24 (2)

2011.

439-441

objavljeno

0353-359X

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost