Razumne granice vrednovanja sustava visokog ekonomskog obrazovanja (CROSBI ID 593655)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Cerović, Ljerka ; Arbula, Andrea
hrvatski
Razumne granice vrednovanja sustava visokog ekonomskog obrazovanja
Prateći razvojni put suvremenog i konkurentnog visokoobrazovnog sustava kako u svijetu, tako i u Europskoj uniji, čije smjernice valja zadovoljiti obzirom na skoro pristupanje istoj, ispred hrvatskog visokog školstva postavljaju se brojni zahtjevi vezani uz različita područja njegova djelovanja, između kojih kvaliteta zauzima centralno mjesto. Upravo je postizanje kvalitete u institucijama visokog obrazovanja temeljni istraživački problem ovog rada. Kvalitetu rada institucija visokoškolskog obrazovanja moguće je razmatrati i analizirati s osnove brojnih područja njezina djelovanja, nastavnog, znanstvenog, stručnog, i ostalog, što čini predmet istraživanja ovog rada. U tom smislu, cilj istraživanja jest definirati relevantna područja djelovanja nastavnika i ostalih dionika - nositelja kvalitete visokoobrazovnih institucija, te potvrditi opravdanost njihova uključivanja u predloženi istraživački model, što čini ujedno i temeljnu hipotezu rada. Takav model bio bi izravno u funkciji vrednovanja kvalitete rada visokoobrazovnih institucija kao i procjene razumnih granica vrednovanja predloženih indikatora kvalitete te, neizravno, u funkciji racionalizacije troškova i povećanja koristi od poduzetih aktivnosti. Obzirom na specifičnost rada i djelovanja različitih sastavnica unutar sveučilišne zajednice, u ovome radu fokus istraživanja bit će na visokoobrazovnim institucijama ekonomskog usmjerenja, no očekuje se da će, uz odgovarajuću modifikaciju određenih atributa, postavljeni model naići na široku primjenu u institucijama visokog školstva i drugih usmjerenja, prije svega zbog svoje jednostavnosti i fleksibilnosti.
područja i indikatori kvalitete ; vrednovanje kvalitete ; visokoobrazovne institucije ; ekonomsko obrazovanje ; zadovoljstvo i prolaznost studenata ; troškovi i koristi vrednovanja kvalitete
nije evidentirano
engleski
Reasonable limits for the evaluation of higher education in economics
nije evidentirano
quality areas and indicators ; quality evaluation ; higher education institutions ; education in economics ; satisfaction and pass rates of students ; costs and benefits of quality assessment
nije evidentirano
Podaci o prilogu
38-40.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra
Čavrak, Vladimir ; Gelo, Tomislav
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-6025-65-7
Podaci o skupu
Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj – jučer, danas, sutra
predavanje
29.11.2012-29.11.2012
Zagreb, Hrvatska