Tekstna vrsta obavijest kao komunikacijski alat menadžmenta (CROSBI ID 47407)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Jurin, Suzana
hrvatski
Tekstna vrsta obavijest kao komunikacijski alat menadžmenta
Poduzeća, korporacije i institucije realiziraju različite vrste i tipove komunikacije kako bi nametnule svoj imidž, korporativnu ideologiju i korporativnu filozofiju. Svaka uspješna korporacija ima svoje specifične načine i sredstva komunikacije. Ovaj rad analizira ulogu teksta i tekstnog tipa u korporativnoj komunikaciji. Poduzeća, korporacije i institucije komuniciraju s različitim tekstnim vrstama, a tako komuniciraju i s tekstnom vrstom obavijest o radionicama, seminarima, konferencijama, raspravama i sl. Komunikacijom tekstnom vrstom obavijest organizacije ostvaruju svoje korporativne ciljeve. Tekstna vrsta obavijest asertivni je tekst, podtip informativ i analizira se na tri tekstne razine, i to na komunikacijsko-pragmatičnoj, tematskoj i jezično-stilskoj razini.
Korporativni ciljevi, korporativna ideologija, komunikacija, tekstna vrsta obavijest, asertivi, informativi.
nije evidentirano
engleski
Text Type Notification as Communication Tool in Management
nije evidentirano
Corporative goals, corporative ideology, communication, text types, text type notification, assertives, informatives.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
136-146.
objavljeno
Podaci o knjizi
Foreign Languages and Tourism
Nevenka Blažević
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
2012.
978-953-7842-09-3