Pregled bibliografske jedinice broj: 612367
Empirijsko istraživanje obrazovnih potreba i cjeloživotnog obrazovanja za poduzetništvo hrvatskih poduzetnika početnika
Empirijsko istraživanje obrazovnih potreba i cjeloživotnog obrazovanja za poduzetništvo hrvatskih poduzetnika početnika // Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih / Matijević, M. ; Žiljak, T. (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2011. str. 10-28 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 612367 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Empirijsko istraživanje obrazovnih potreba i cjeloživotnog obrazovanja za poduzetništvo hrvatskih poduzetnika početnika
(Empirical research of educational needs and life-long learning of Croatian start-up entrepreneurs)
Autori
Alfirević, N. ; Krneta, M. ; Hell, M.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih
/ Matijević, M. ; Žiljak, T. - Zagreb : Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2011, 10-28
ISBN
978-953-55704-4-8
Skup
Zbornik radova 5. međunarodne konferencije Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih
Mjesto i datum
Murter, Hrvatska, 09.06.2011. - 10.06.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obrazovanje za poduzetništvo; potrebe za obrazovanjem; poduzetnici početnici; Hrvatska
(education for entrepreneurship; educational needs; start-up entrepreneurs; Croatia)
Sažetak
U ovomu se radu raspravlja o sustavu i praksi cjeloživotnog obrazovanja za poduzetništvo u okviru sektora visokog obrazovanja u Republici Hrvatskoj, pri čemu se posebna pozornost obraća na teorijsku koncepciju “poduzetnoga sveučilišta”. Pritom se donosi preliminarna empirijska procjena učinkovitosti navedenoga oblika obrazovanja iz perspektive poduzetnika početnika, kao njegovih (potencijalnih) konzumenata. Polazeći od temeljnih demografskih i poslovnih značajki ovih poduzetnika, razmatraju se njihova osobna učinkovitost i obrazovne potrebe u različitim područjima samostalnoga poslovanja te donose preporuke za ustrojavanje i unaprjeđenje prakse obrazovanja za poduzetništvo u hrvatskim akademskim institucijama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Sociologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
055-0553032-1142 - Implikacije konverzije strukturne u procesnu paradigmu (Buble, Marin, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split