Pregled bibliografske jedinice broj: 612333
Sintagmatski i paradigmatski odnosi riječi u procesu stvaralačkoga pisanja
Sintagmatski i paradigmatski odnosi riječi u procesu stvaralačkoga pisanja // Metodika rada s talentiranim učenicima. The Methology of Working With Talented Pupils.
Subotica: Učiteljski fakultet na mađarskom jeziku, 2011. str. 7-14 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Naslov
Sintagmatski i paradigmatski odnosi riječi u procesu stvaralačkoga pisanja
(The syntagmatic relations and paradigmatic relations in the process of creative writing)
Autori
Bakota, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Metodika rada s talentiranim učenicima. The Methology of Working With Talented Pupils.
/ - Subotica : Učiteljski fakultet na mađarskom jeziku, 2011, 7-14
ISBN
978-86-87095-17-5
Skup
Metodika rada s talentiranim učenicima. The Methology of Working With Talented Pupils. Međunarodna znanstvena konferencija
Mjesto i datum
Subotica, Republika Srbija, Od 4. do 5. studenoga 2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Si8ntahgmatski odnosi; paradigmatski odnosi; stvaralačko pisanje
(Syntagmatic relations; paradigmatic relations; creative writing)
Sažetak
U radu će se pokazati stilistička upotreba jezičnih jedinica u procesu stvaralačkoga pisanja na temelju pjesničke zbirke studenata Učiteljskoga fakulteta u Osijeku naslovljene Sumrak čuje cvrkut. Lirski odrazi vizualnoga. Jezično-stilska analiza bit će usmjerena na razmještaj izabranih jezičnih jedinica na sintagmatskoj i paradigmatskoj osi. Sintagmatski se odnosi tiču razmještaja (kombinacije) a paradigmatski se tiču odnosa (selekcije) jezičnih jedinica koje autor bira ovisno o naravi obavijest i okolnostima uporabe jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek
Autor s matičnim brojem:
Lidija Bakota, (290535)