Remsperger, R.(2011) Sensitive Responsivität – Zur Qualität padagogischen Handelns im Kindregarten (CROSBI ID 189412)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Borovac, Tijana
hrvatski
Remsperger, R.(2011) Sensitive Responsivität – Zur Qualität padagogischen Handelns im Kindregarten
Rad je prikaz knjige Senzitivna responsivnost – ka kvaliteti pedagoške djelatnosti autorice Regine Remsperger. Autorica u prvom dijelu knjige daje detaljan prikaz teorija učenja i poučavanja, uključujući konstruktivizam i neuroznanost. U drugom, empirijskom dijelu donosi analizu video snimkami svakodnevnih interakcija djece i odraslih u dječjim vrtićima.autorica naglašava kako razvojno primjerena interakcija i odgojiteljeva responsivnost („odgovorljivost“) na dječje potrebe imaju pozitivan učinak na rast, razvoj i učenje djece predškolske dobi.
interakcija; senzitivna responzivnost; teorije učenja
nije evidentirano
engleski
Sensitive responsiveness - for quality of pedagogical work in Kindregarten
nije evidentirano
interaction; sensitive responsiveness; teories of learning
nije evidentirano