Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 612226

Mijo Mirković: TRGOVINA I UNUTRAŠNJA TRGOVINSKA POLITIKA - Pretisak s komentarima


Mijo Mirković: TRGOVINA I UNUTRAŠNJA TRGOVINSKA POLITIKA - Pretisak s komentarima, Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb, 2012 (monografija)


Naslov
Mijo Mirković: TRGOVINA I UNUTRAŠNJA TRGOVINSKA POLITIKA - Pretisak s komentarima
(Mijo Mirkovic: Trade and Internal Trade Policy - Reprint with comments)

Urednik/ci
Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Ekonomski fakultet Zagreb

Grad
Zagreb

Godina
2012

Stranica
390

ISBN
978-953-6025-60-2

Ključne riječi
Trgovina; unutrašnja trgovina; trgovinska politika; Mijo Mirković
(Trade; internal trade; trade policy; Mijo Mirkovic)

Sažetak
Knjiga je strukturirana u tri glave. Prva glava jest „Kontekst nastanka knjige Trgovina i unutrašnja trgovina“, a obuhvaća dva poglavlja autora akademika Vladimira Stipetića (O liku i djelu akademika Mije Mirkovića), te akademika Petra Strčića (Društveno povijesni kontekst nastanka djela Mije Mirkovića „Trgovina i unutrašnja trgovinska politika“ (1931.)). Druga glava je sam pretisak knjige akademika Mije Mirkovića: Trgovina i trgovinska politika iz 1931. s dodanim abecednim kazalom i rječnikom razlikovnih pojmova, dok je treća glava „Suvremeni pristup problematici obrađenoj u knjizi Trgovina i unutrašnja trgovinska politika“ u kojoj nastavnici s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu (pretežito s Katedre za trgovinu) te Ekonomskog fakulteta Sveučilišta Juraj Strossmeyer u Osijeku aktualiziraju pojedine teme iz područja trgovine i unutrašnje trgovinske politike. U ovoj glavi obuhvaćeno je sveukupno 19 poglavlja. Svako poglavlje predstavlja zaokruženu cjelinu, te se na kraju svakoga poglavlja daje popis referenci literature korištene u obradi teme.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Izvorni tekst akademika Mije Mirkovića dan je na ekavici i latiničnom pismu te nisu rađene nikakve lektorske ili uredničke intervencije kako bi se što bolje sačuvao duh vremena u kojem je izvorno djelo nastalo.



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Sanda Renko, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb