Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Sveučilišni nastavnici i civilna misija sveučilišta (CROSBI ID 9965)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Ćulum, Bojana ; Ledić, Jasminka Sveučilišni nastavnici i civilna misija sveučilišta. Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2011

Podaci o odgovornosti

Ćulum, Bojana ; Ledić, Jasminka

hrvatski

Sveučilišni nastavnici i civilna misija sveučilišta

Prihvaćanje načela civilne misije i njihovo integriranje u svoj svakodnevni nastavni I istraživački rad traži upornost, strpljenje i dugoročnu posvećenost sveučilišnih nastavnika, osobito ukoliko matično sveučilište ne iskazuje institucionalnu privrženost načelima civilne misije. U sveučilišnom okruženju u kojem civilna misija sveučilišta nije institucionalno pozicionirana, promovirana i vrednovana, kao što je slučaj s hrvatskim sveučilištima, stavovi sveučilišnih nastavnika spram civilne misije i društvene odgovornosti prema (lokalnoj) zajednici u kojoj žive i djeluje postaju još važniji. Polazeći od ključne uloge koju sveučilišni nastavnici imaju u uspješnoj integraciji civilne misije u temeljne akademske djelatnosti, u ovoj se knjizi teži dati odgovor na pitanje: U kojoj mjeri i pod kojim uvjetima možemo na sveučilištima u Hrvatskoj očekivati posvećivanje sveučilišnih nastavnika integraciji civilne misije?

promjene u akademskoj profesiji; treća misija sveučilišta; civilna misija sveučilišta; civilno zalaganje; zalaganje za opće dobro; civilno zalaganje i akademske djelatnosti

nije evidentirano

engleski

Academics and University Civic Mission

nije evidentirano

changes in academic profession; university third mission; university civic mission; community engagement; civic engagement; civic engagement&academic functions

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

2011.

978-953-6104-80-2

203

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija