Građanski odgoj – doktrina ili praksa? (CROSBI ID 593517)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Sablić, Marija
hrvatski
Građanski odgoj – doktrina ili praksa?
Priprema informiranih, aktivnih i odgovornih građana počinje odgojem i obrazovanjem za aktivno ili demokratsko građanstvo (OG) koje, kao posebno područje odgoja i obrazovanja, u posljednje vrijeme zauzima središnje mjesto u europskim razvojno-strategijskim dokumentima o obrazovanju, a u odgojno-obrazovnim praksama europskih zemalja uvodi se, ovisno o tradiciji pojedine zemlje, kao poseban predmet, obvezni sadržaj drugih predmeta ili kroskurikularna tema. Recentniji hrvatski službeni dokumenti ne obvezuju škole na uvođenje OG-a kao posebnog (obaveznog ili izbornog) predmeta već se uključivanje tog područja u školski kurikulum ostavlja na izbor školama i učiteljima. S obzirom na to da se Hrvatska nalazi u posljednjoj fazi pripreme za pridruživanje Europskoj uniji i da je pozvana uskladiti svoje obrazovne standarde s europskima, u ovom će se radu prikazati u kojoj se mjeri i na koje načine provodi građanski odgoj u našim školama, te će se prikazati niz primjera iz prakse.
građanski odgoj; teorija; praksa
nije evidentirano
engleski
Citizenship-Doctrine or real Practice?
nije evidentirano
citizenship education; theory; practice
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Nova stremljenja u hrvatskom školstvu
pozvano predavanje
03.12.2012-03.12.2012
Požega, Hrvatska