Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Građanski odgoj – doktrina ili praksa? (CROSBI ID 593517)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Sablić, Marija Građanski odgoj – doktrina ili praksa?. 2012

Podaci o odgovornosti

Sablić, Marija

hrvatski

Građanski odgoj – doktrina ili praksa?

Priprema informiranih, aktivnih i odgovornih građana počinje odgojem i obrazovanjem za aktivno ili demokratsko građanstvo (OG) koje, kao posebno područje odgoja i obrazovanja, u posljednje vrijeme zauzima središnje mjesto u europskim razvojno-strategijskim dokumentima o obrazovanju, a u odgojno-obrazovnim praksama europskih zemalja uvodi se, ovisno o tradiciji pojedine zemlje, kao poseban predmet, obvezni sadržaj drugih predmeta ili kroskurikularna tema. Recentniji hrvatski službeni dokumenti ne obvezuju škole na uvođenje OG-a kao posebnog (obaveznog ili izbornog) predmeta već se uključivanje tog područja u školski kurikulum ostavlja na izbor školama i učiteljima. S obzirom na to da se Hrvatska nalazi u posljednjoj fazi pripreme za pridruživanje Europskoj uniji i da je pozvana uskladiti svoje obrazovne standarde s europskima, u ovom će se radu prikazati u kojoj se mjeri i na koje načine provodi građanski odgoj u našim školama, te će se prikazati niz primjera iz prakse.

građanski odgoj; teorija; praksa

nije evidentirano

engleski

Citizenship-Doctrine or real Practice?

nije evidentirano

citizenship education; theory; practice

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Nova stremljenja u hrvatskom školstvu

pozvano predavanje

03.12.2012-03.12.2012

Požega, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija