Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nastava - stavovi učitelja i nastavnika (CROSBI ID 189335)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Peko, Anđelka Nastava - stavovi učitelja i nastavnika // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 61 (2012), 4; 461-479

Podaci o odgovornosti

Peko, Anđelka

hrvatski

Nastava - stavovi učitelja i nastavnika

Traženje nove strategije obrazovanja u Republici Hrvatskoj prisutno je desetljeće. Niz dokumenata zalaže se za napuštanje paradigme poučavanje-učenje te podržavanje drukčijega koncepta nastave. Važno je pozitivno određenje učitelja i nastavnika prema drukčijoj paradigmi nastave utemeljene na novijim teorijama učenja. Istraživanje nastave u osnovnim školama Osijeka i Slavonskog Broda provedeno je s ciljem analize stavova prema nastavi kod učitelja razredne nastave i nastavnika (profesora) predmetne nastave te utvrđivanju postojanja razlika prema nastavi između učitelja i nastavnika (profesora) kao i razlika između mlađih i starijih učitelja i nastavnika. Ispitanici su bili (N=186) učitelji i nastavnici osnovnih škola u Osijeku i Slavonskome Brodu. Dobiveni rezultati ukazuju na postojanje statistički značajne razlike u rezultatima na Upitniku stavova prema nastavi između učitelja razredne nastave i nastavnika predmetne nastave. Rezultati dalje sugeriraju kako učitelji i nastavnici s više radnog staža češće drže da je postojeći pristup nastavi primjeren i da nema potrebe što mijenjati. Sukladno navedenome potrebno je učitelje i nastavnike uključiti u različite vidove cjeloživotne izobrazbe kako bi prihvatili izazov izgrađivanja drukčije koncepcije nastave.

nastava; stavovi nastavnika; stavovi učitelja

nije evidentirano

engleski

Teaching - Teachers' Attitudes

nije evidentirano

teaching; teachers' attitudes; teaching concepts

nije evidentirano

Podaci o izdanju

61 (4)

2012.

461-479

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Pedagogija