Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga e-učenja u stvaranju konkurentske prednosti institucije visokog obrazovanja (CROSBI ID 593496)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Lončarić, Dina ; Jurković, Martina Uloga e-učenja u stvaranju konkurentske prednosti institucije visokog obrazovanja // Društvo i tehnologija 2012. - Dr. Juraj Plenković / Plenković, M. (ur.). Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2012. str. 61-74

Podaci o odgovornosti

Lončarić, Dina ; Jurković, Martina

hrvatski

Uloga e-učenja u stvaranju konkurentske prednosti institucije visokog obrazovanja

E-učenje kao oblik stjecanja novih znanja u digitalnom dobu, razvijen pažljivim kombiniranjem tehnologije, smislenog sadržaja i kvalitetnog dizajna procesa učenja, donosi brojne prednosti institucijama visokog obrazovanja, unapređujući njihovu konkurentsku prednost. Konkurentska prednost institucija koje pružaju uslugu visokog obrazovanja definirana je kao strateška prednost jedne institucije u odnosu na ostale unutar sustava visokog obrazovanja. Ona ovisi o zadovoljstvu interesnih skupina koje, ovisno o vlastitim iskustvima, percepcijama i stavovima, promiču glas o određenoj instituciji. Kako bi u dinamičnom okruženju visokoobrazovne institucije ostvarile konkurentsku prednost, nameće se nužnost prilagodbe zahtjevima korisnika, pri čemu primjena novih tehnologija i uvođenje e-učenja može imati važnu ulogu. U radu se prikazuju rezultati istraživanja za stolom i na terenu o neophodnosti uvođenja e-učenja kao važnog strateškog čimbenika u stvaranju konkurentske prednosti, zadovoljstva i lojalnosti studenata.

e-učenje ; konkurentska prednost ; marketing ; visoko obrazovanje

nije evidentirano

engleski

The role of e-learning in creating competitive advantage of higher education institution

nije evidentirano

e-learning ; competitive advantage ; marketing ; higher education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

61-74.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Društvo i tehnologija 2012. - Dr. Juraj Plenković

Plenković, M.

Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo

978-953-6226-23-8

Podaci o skupu

Društvo i tehnologija 2012 - Dr. Juraj Plenković

predavanje

28.06.2012-30.06.2012

Lovran, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija