Uloga e-učenja u stvaranju konkurentske prednosti institucije visokog obrazovanja (CROSBI ID 593496)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Lončarić, Dina ; Jurković, Martina
hrvatski
Uloga e-učenja u stvaranju konkurentske prednosti institucije visokog obrazovanja
E-učenje kao oblik stjecanja novih znanja u digitalnom dobu, razvijen pažljivim kombiniranjem tehnologije, smislenog sadržaja i kvalitetnog dizajna procesa učenja, donosi brojne prednosti institucijama visokog obrazovanja, unapređujući njihovu konkurentsku prednost. Konkurentska prednost institucija koje pružaju uslugu visokog obrazovanja definirana je kao strateška prednost jedne institucije u odnosu na ostale unutar sustava visokog obrazovanja. Ona ovisi o zadovoljstvu interesnih skupina koje, ovisno o vlastitim iskustvima, percepcijama i stavovima, promiču glas o određenoj instituciji. Kako bi u dinamičnom okruženju visokoobrazovne institucije ostvarile konkurentsku prednost, nameće se nužnost prilagodbe zahtjevima korisnika, pri čemu primjena novih tehnologija i uvođenje e-učenja može imati važnu ulogu. U radu se prikazuju rezultati istraživanja za stolom i na terenu o neophodnosti uvođenja e-učenja kao važnog strateškog čimbenika u stvaranju konkurentske prednosti, zadovoljstva i lojalnosti studenata.
e-učenje ; konkurentska prednost ; marketing ; visoko obrazovanje
nije evidentirano
engleski
The role of e-learning in creating competitive advantage of higher education institution
nije evidentirano
e-learning ; competitive advantage ; marketing ; higher education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
61-74.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Društvo i tehnologija 2012. - Dr. Juraj Plenković
Plenković, M.
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo
978-953-6226-23-8
Podaci o skupu
Društvo i tehnologija 2012 - Dr. Juraj Plenković
predavanje
28.06.2012-30.06.2012
Lovran, Hrvatska