Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 611541

Izazovi i prilike kataloške maloprodaje


Bezić, Heri; Vojvodić, Katija; Gjanović, Zrinka
Izazovi i prilike kataloške maloprodaje // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko et al. (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet, 2012. str. 113-124 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Izazovi i prilike kataloške maloprodaje
(Challenges and opportunities of catalogue retailing)

Autori
Bezić, Heri ; Vojvodić, Katija ; Gjanović, Zrinka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko et al. - Osijek : Ekonomski fakultet, 2012, 113-124

Skup
12. međunarodni znanstveni skup Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 25.10.2012.

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Kataloška maloprodaja ; kupovno ponašanje ; motivi kupnje ; višekanalna maloprodaja
(Catalogue retailing ; shopping behaviour ; shopping motives ; multichannel retailing)

Sažetak
Suvremeno maloprodajno okruženje obilježavaju novi prodavaonički i izvanprodavaonički maloprodajni formati, široki spektar novih proizvoda, uporaba novih informacijskih i komunikacijskih tehnologija i, posljedično, promjene u ponašanju kupaca. Kataloška maloprodaja je oblik maloprodaje izvan prodavaonica koji ima dugu povijest u Sjevernoj Americi i Europi. Prethodna istraživanja pokazuju da je pogodnost primarni motiv koji se vezuje uz katalošku kupnju. Ostali motivi uključuju rekreativne elemente, ponuđene proizvode, usluge narudžbe i percipiranu vrijednost. Sve veća konkurencija prodavaoničkih i izvanprodavaoničkih maloprodajnih formata pred kataloške maloprodavače stavlja izazove povećanja zadovoljstva kupaca, povećanja prodaje i zadržavanja lojalnosti kupaca. Kako bi opstali u dinamičnom maloprodajnom okruženju kataloški maloprodavači moraju prilagoditi svoje maloprodajne koncepte izmijenjenim tržišnim uvjetima. Temeljni je cilj ovoga rada analizirati razvoj kataloške maloprodaje i preobrazbu kataloških maloprodavača u integrirane višekanalne maloprodavače orijentirane prema kupcima. Koristeći prednosti pojedinog kanala i nadilazeći njegove slabosti, integrirani višekanalni pristup potrošačima podrazumijeva bolje zadovoljenje potreba kupaca. U tom se kontekstu razmatraju i temeljna pitanja u vezi s prednostima i izazovima višekanalnog maloprodajnog poslovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka,
Sveučilište u Dubrovniku