Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izazovi i prilike kataloške maloprodaje (CROSBI ID 593469)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bezić, Heri ; Vojvodić, Katija ; Gjanović, Zrinka Izazovi i prilike kataloške maloprodaje // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko et al. (ur.). 2012. str. 113-124

Podaci o odgovornosti

Bezić, Heri ; Vojvodić, Katija ; Gjanović, Zrinka

hrvatski

Izazovi i prilike kataloške maloprodaje

Suvremeno maloprodajno okruženje obilježavaju novi prodavaonički i izvanprodavaonički maloprodajni formati, široki spektar novih proizvoda, uporaba novih informacijskih i komunikacijskih tehnologija i, posljedično, promjene u ponašanju kupaca. Kataloška maloprodaja je oblik maloprodaje izvan prodavaonica koji ima dugu povijest u Sjevernoj Americi i Europi. Prethodna istraživanja pokazuju da je pogodnost primarni motiv koji se vezuje uz katalošku kupnju. Ostali motivi uključuju rekreativne elemente, ponuđene proizvode, usluge narudžbe i percipiranu vrijednost. Sve veća konkurencija prodavaoničkih i izvanprodavaoničkih maloprodajnih formata pred kataloške maloprodavače stavlja izazove povećanja zadovoljstva kupaca, povećanja prodaje i zadržavanja lojalnosti kupaca. Kako bi opstali u dinamičnom maloprodajnom okruženju kataloški maloprodavači moraju prilagoditi svoje maloprodajne koncepte izmijenjenim tržišnim uvjetima. Temeljni je cilj ovoga rada analizirati razvoj kataloške maloprodaje i preobrazbu kataloških maloprodavača u integrirane višekanalne maloprodavače orijentirane prema kupcima. Koristeći prednosti pojedinog kanala i nadilazeći njegove slabosti, integrirani višekanalni pristup potrošačima podrazumijeva bolje zadovoljenje potreba kupaca. U tom se kontekstu razmatraju i temeljna pitanja u vezi s prednostima i izazovima višekanalnog maloprodajnog poslovanja.

kataloška maloprodaja ; kupovno ponašanje ; motivi kupnje ; višekanalna maloprodaja

nije evidentirano

engleski

Challenges and opportunities of catalogue retailing

nije evidentirano

catalogue retailing ; shopping behaviour ; shopping motives ; multichannel retailing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

113-124.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu

Segetlija, Zdenko et al.

Osijek:

1847-361X

Podaci o skupu

12. međunarodni znanstveni skup "Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu"

predavanje

25.10.2012-25.10.2012

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija