Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Osnaživanje uloge budućih odgajatelja u očuvanju mentalnog zdravlja predškolske djece: promjene studijskog programa (CROSBI ID 189224)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Tatalović Vorkapić, Sanja ; Vlah, Nataša ; Vujičić, Lidija Osnaživanje uloge budućih odgajatelja u očuvanju mentalnog zdravlja predškolske djece: promjene studijskog programa // Život i škola = Life and school, 2 (2012), 28; 130-144

Podaci o odgovornosti

Tatalović Vorkapić, Sanja ; Vlah, Nataša ; Vujičić, Lidija

hrvatski

Osnaživanje uloge budućih odgajatelja u očuvanju mentalnog zdravlja predškolske djece: promjene studijskog programa

Osnovni cilj unaprjeđenja studijskih programa je nastojanje da se osigura razvoj svih onih kompetencija koje su potrebne za adekvatno profesionalno djelovanje i razvoj. Studijski program Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja Učiteljskog fakulteta u Rijeci uključuje izborni kolegij Razvojna psihopatologija, a prvi put se izvodio u akademskoj 2010./2011. godini. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati stavove budućih odgajatelja o njihovoj ulozi u očuvanje mentalnog zdravlja djece te o svrsishodnosti odslušanog kolegija u tom kontekstu. U istraživanju je sudjelovalo 32 studenta (2 muškog i 30 ženskog spola) prosječne dobi od 22 godine. Primijenjena je anketa od 15 pitanja zatvorenog tipa. Anketa je bila dobrovoljna, anonimna, a popunjavanje je trajalo 5 minuta. Rezultati ankete su potvrdili hipotezu o korisnosti i adekvatnosti novog kolegija pri oblikovanju kompetencija koje su budućim odgajateljima potrebne za očuvanje mentalnog zdravlja djece. Općenito, sve su procjene visoke i vrlo visoke, što ukazuje na slijedeće: a) da su budući odgajatelji visoko senzibilizirani na svoju preventivnu ulogu po pitanju ranog uočavanja i prepoznavanja rizičnih ponašanja kod djece predškolske dobi ; b) da smatraju da su njihove kompetencije pri očuvanju mentalnog zdravlja djece osnažene ; c) te da im je u tome značajno pomogao upravo kolegij Razvojne psihopatologije.

očuvanje mentalnog zdravlja djece; razvojna psihopatologija; studijski program; uloga odgajatelja

nije evidentirano

engleski

STRENGTHENING FUTURE PRESCHOOL TEACHERS' ROLE IN PRESERVING THE MENTAL HEALTH OF PRESCHOOOL CHILDREN: CURRENT CHANGES IN THE STUDY PROGRAM

nije evidentirano

developmental psychopathology; preschool teachers' role; preserving mental health of preschool children; study program

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (28)

2012.

130-144

objavljeno

0044-4855

1849-0972

Povezanost rada

Pedagogija