Kratke narativne vrste u udžbenicima engleskoga jezika za osnovnu školu (CROSBI ID 593460)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vidović, Ester ; Krstović, Morana
hrvatski
Kratke narativne vrste u udžbenicima engleskoga jezika za osnovnu školu
Sažetak Ovaj se rad bavi pitanjem poučavanja kratkih narativnih vrsta u nastavi engleskog jezika u ranoj dobi, kao i tendencijama u njihovom daljnjem poučavanju u višim razredima osnovne škole. U razmatranje je uzeta nekolicina udžbenika za niže razrede osnovne škole, a u svrhu usporedbe aktivnosti koje slijede u višim razredima i onih koje im prethode u nižima, i odgovarajući im udžbenici koji se koriste u višim razredima. U nižim razredima najčešće se obrađuju narodne i umjetničke bajke te basne. Obradom pojednostavljenih inačica bajki i basni učenicima nižih razreda pruža se mogućnost upoznavanja s osnovnim značajkama ovih narativnih tvorevina kao što su crno – bijela karakterizacija, sretan kraj, pouka, element čudesnog i drugim karakteristikama, dok se neke značajke kao npr. karakterističan početak i kraj uvode u 5. razredu zbog nepoznavanja gramatičkih struktura potrebnih za njihovo razumijevanje u ranoj dobi. U višim razredima učenici prepoznaju srodne aktivnosti iz perioda ranog učenja engleskog jezika, što im olakšava hvatanje ukoštac sa složenijm i zahtjevnijim aktivnostima. Osim poticanja misaone, emocionalne i fantazijske aktivnosti kod djece, ove narativne forme su vrijedno nastavno sredstvo pri poučavanju i utvrđivanju vokabulara, kao i uvođenju i uvježbavanju gramatičkih struktura.
POUČAVANJE ; KRATKE NARATIVNE VRSTE ; BAJKE ; BASNE ; RANO UČENJE
nije evidentirano
engleski
Short Narrative Form in English Language Textbooks for Primary School
nije evidentirano
TEACHING ; SHORT NARRATIVE FORMS ; FAIRY TALES ; FABLES ; EARLY LEARNING
nije evidentirano
Podaci o prilogu
401-410.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Društvo i jezik: višejezičnost i višekulturalnost
Pavličević- Franić, Dunja ; Bežen, Ante
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7210-33-5
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096