Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kratke narativne vrste u udžbenicima engleskoga jezika za osnovnu školu (CROSBI ID 593460)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Vidović, Ester ; Krstović, Morana Kratke narativne vrste u udžbenicima engleskoga jezika za osnovnu školu // Društvo i jezik: višejezičnost i višekulturalnost / Pavličević- Franić, Dunja ; Bežen, Ante (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 401-410

Podaci o odgovornosti

Vidović, Ester ; Krstović, Morana

hrvatski

Kratke narativne vrste u udžbenicima engleskoga jezika za osnovnu školu

Sažetak Ovaj se rad bavi pitanjem poučavanja kratkih narativnih vrsta u nastavi engleskog jezika u ranoj dobi, kao i tendencijama u njihovom daljnjem poučavanju u višim razredima osnovne škole. U razmatranje je uzeta nekolicina udžbenika za niže razrede osnovne škole, a u svrhu usporedbe aktivnosti koje slijede u višim razredima i onih koje im prethode u nižima, i odgovarajući im udžbenici koji se koriste u višim razredima. U nižim razredima najčešće se obrađuju narodne i umjetničke bajke te basne. Obradom pojednostavljenih inačica bajki i basni učenicima nižih razreda pruža se mogućnost upoznavanja s osnovnim značajkama ovih narativnih tvorevina kao što su crno – bijela karakterizacija, sretan kraj, pouka, element čudesnog i drugim karakteristikama, dok se neke značajke kao npr. karakterističan početak i kraj uvode u 5. razredu zbog nepoznavanja gramatičkih struktura potrebnih za njihovo razumijevanje u ranoj dobi. U višim razredima učenici prepoznaju srodne aktivnosti iz perioda ranog učenja engleskog jezika, što im olakšava hvatanje ukoštac sa složenijm i zahtjevnijim aktivnostima. Osim poticanja misaone, emocionalne i fantazijske aktivnosti kod djece, ove narativne forme su vrijedno nastavno sredstvo pri poučavanju i utvrđivanju vokabulara, kao i uvođenju i uvježbavanju gramatičkih struktura.

POUČAVANJE ; KRATKE NARATIVNE VRSTE ; BAJKE ; BASNE ; RANO UČENJE

nije evidentirano

engleski

Short Narrative Form in English Language Textbooks for Primary School

nije evidentirano

TEACHING ; SHORT NARRATIVE FORMS ; FAIRY TALES ; FABLES ; EARLY LEARNING

nije evidentirano

Podaci o prilogu

401-410.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Društvo i jezik: višejezičnost i višekulturalnost

Pavličević- Franić, Dunja ; Bežen, Ante

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-33-5

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija