GOVORNE VJEŠTINE I BAJKA U RAZREDNOJ NASTAVI JEZIKA:BAJKOM DO GOVORNIČKIH VJEŠTINA (CROSBI ID 593459)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
RELJAC FAJS, EMILIJA ; VIDOVIĆ, ESTER
hrvatski
GOVORNE VJEŠTINE I BAJKA U RAZREDNOJ NASTAVI JEZIKA:BAJKOM DO GOVORNIČKIH VJEŠTINA
Sažetak U jezičnoj se nastavi u nas, za razliku od europske, umijeću govorništva ne posvećuje dovoljno pozornosti. Razlozi tomu su brojni, a jedan od glavnih je premali broj sati namijenjenih nastavi standardnoga i stranoga jezika, pa se ti sati pretežito rabe za učenje gramatike, odnosno usvajanje jezičnih zakonitosti . Kako primjereno poticati i razvijati govorne vještine kod učenika u razrednoj nastavi , pokazat ćemo interjezično na predlošku književnoga djela, koji se interpretira u nastavi hrvatskoga standardnog jezika i engleskoga kao stranog jezika. Ključne riječi: bajka, engleski jezik, govorne vježbe, hrvatski jezik, razredna nastava
BAJKA ; ENGLESKI JEZIK ; GOVORNE VJEŽBE ; HRVATSKI JEZIK ; RAZREDNA NASTAVA
nije evidentirano
engleski
SPEAKING SKILLS AND FAIRY TALES IN LANGUAGE TEACHING:FROM FAIRY TALE TO ORATORICAL SKILLS
nije evidentirano
FAIRY TALE ; ENGLISH LANGUAGE ; SPEAKING SKILLS ; CROATIAN LANGUAGE ; FIRST GRADES OF PRIMARY SCHOOL
nije evidentirano
Podaci o prilogu
483-491.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Redefiniranje tradicije: dječja književnost, suvremena komunikacija, jezici i dijete
Bežen, Ante ; Majhut, Berislav
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7210-43-4
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096