Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Praktično osposobljavanje studenata Učiteljskog studija za razvoj kompetencija učiteljske struke (CROSBI ID 47295)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Rončević, Anita ; Pejić Papak, Petra Praktično osposobljavanje studenata Učiteljskog studija za razvoj kompetencija učiteljske struke // Pedagoška praksa i proces razvijanja kompetencija studenata budućih učitelja u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji / Valenčić Zuljan, Milena ; Gojkov, Grozdanka ; Rončević, Anita et al. (ur.). Vršac: Visoka strukovna vaspitačka i medicinska škola u Vršcu Mihailo Palov, 2012. str. 79-107

Podaci o odgovornosti

Rončević, Anita ; Pejić Papak, Petra

hrvatski

Praktično osposobljavanje studenata Učiteljskog studija za razvoj kompetencija učiteljske struke

Profesionalno osposobljavanje studenata za učiteljski poziv na učiteljskim fakultetima obuhvaća i praktično osposobljavanje studenata za razvoj kompetencija učiteljske struke putem organizirane i nadzirane školske (stručno-pedagoške) prakse. S ciljem utvrđivanja stavova studenata učiteljskog studija o utjecaju stručno-pedagoške prakse na razvoj njihovih kompetencija i osposobljenosti za obavljanje učiteljskog poziva provedeno je istraživanje među studentima 3. i 4. godine Učiteljskog studija pri Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci. Upitnicima prije provedbe stručno-pedagoške prakse i poslije provedbe utvrdila se trenutna osposobljenost studenata za sve navedene kompetencije te prijedlozi i sugestije u svezi organizacije i provedbe stručno-pedagoške prakse. Studentskim procjenama se na mikrorazini ukazuje na pridavanje velikog utjecaja razvoju kompetencija provedbom prakse te je utvrđeno da je njihova trenutna osposobljenost najznačajnija unutar kompetencija: komunikacijskih sposobnosti i vještina u međusobnim odnosima, uporabi socijalnih oblika rada i nastavnih metoda, osposobljenosti za izvođenje „poučavanja usmjerenog na učenika“ te organizacijskim sposobnostima. Na makrorazini pozornost valja usmjeriti na: veću zastupljenost stručno-pedagoške prakse u Nastavnom planu i programu Integriranog preddiplomskog i diplomskog učiteljskog studija, povezanost rada u stručno-pedagoškoj praksi s radom u ostalim nastavnim predmetima, naročito metodikama, stručnost učitelja mentora i sveučilišnih nastavnika te materijalno okruženje u kojem se realizira. Također je bitno uvažiti mišljenja studenata o stručno-pedagoškoj praksi pri oblikovanju budućih nastavnih aktivnosti u smjeru njihovog kvalitetnog osposobljavanja za budući poziv kompetentnog učitelja.

studenti učiteljskog studija, stručno-pedagoška praksa, kompetencije, ishodi učenja

nije evidentirano

engleski

PRACTICAL TRAININIG OF STUDENTS AT THE PRIMARY SCHOOL TEACHER STUDY FOR DEVELOPMENT OF COMPETENCES RELATED TO THE TEACHING PROFESSION

nije evidentirano

Student of Primary School Teacher Study, Professional-Pedagogical practice, Competencies, Learning Outcomes

nije evidentirano

Podaci o prilogu

79-107.

objavljeno

Podaci o knjizi

Pedagoška praksa i proces razvijanja kompetencija studenata budućih učitelja u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji

Valenčić Zuljan, Milena ; Gojkov, Grozdanka ; Rončević, Anita ; Vogrinc, Janez

Vršac: Visoka strukovna vaspitačka i medicinska škola u Vršcu Mihailo Palov

2012.

978-86-7372-143-9

Povezanost rada

Pedagogija