Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Temeljna polazišta okvirnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i njegovo pozicioniranje u prijedlogu Nacionalnog okvirnog kurikuluma za predškolski odgoj i opće obvezno obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi (CROSBI ID 771787)

Druge vrste radova | ostalo

Vujičić, Lidija Temeljna polazišta okvirnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i njegovo pozicioniranje u prijedlogu Nacionalnog okvirnog kurikuluma za predškolski odgoj i opće obvezno obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi // Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti. 2009.

Podaci o odgovornosti

Vujičić, Lidija

hrvatski

Temeljna polazišta okvirnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i njegovo pozicioniranje u prijedlogu Nacionalnog okvirnog kurikuluma za predškolski odgoj i opće obvezno obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi

U promišljanju o kurikulumu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja prije svega treba imati na umu da je riječ o početnoj razini odgojno-obrazovnog sustava. Suvremene znanstvene spoznaje o dječjem razvoju i mogućnostima njihova odgoja i obrazovanja toliko su promijenile sliku o djetetu da je većina znanstvenika naziva novom paradigmom. Sve to uvjetuje i drugačije pozicioniranje i raspravljanje o ovoj razini odgojno-obrazovnog sustava.

dijete; kurikulum; kontekst; rani i predškolski odgoj i obrazovanje;

nije evidentirano

engleski

The fundamental starting point of the framework curriculum early and pre-school education and his position in the draft National Curriculum Framework for Preschool and general compulsory education in primary and secondary school

nije evidentirano

child; curriculum; context; early and preschool education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti

2009.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice