Temeljna polazišta okvirnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i njegovo pozicioniranje u prijedlogu Nacionalnog okvirnog kurikuluma za predškolski odgoj i opće obvezno obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi (CROSBI ID 771787)
Druge vrste radova | ostalo
Podaci o odgovornosti
Vujičić, Lidija
hrvatski
Temeljna polazišta okvirnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i njegovo pozicioniranje u prijedlogu Nacionalnog okvirnog kurikuluma za predškolski odgoj i opće obvezno obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi
U promišljanju o kurikulumu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja prije svega treba imati na umu da je riječ o početnoj razini odgojno-obrazovnog sustava. Suvremene znanstvene spoznaje o dječjem razvoju i mogućnostima njihova odgoja i obrazovanja toliko su promijenile sliku o djetetu da je većina znanstvenika naziva novom paradigmom. Sve to uvjetuje i drugačije pozicioniranje i raspravljanje o ovoj razini odgojno-obrazovnog sustava.
dijete; kurikulum; kontekst; rani i predškolski odgoj i obrazovanje;
nije evidentirano
engleski
The fundamental starting point of the framework curriculum early and pre-school education and his position in the draft National Curriculum Framework for Preschool and general compulsory education in primary and secondary school
nije evidentirano
child; curriculum; context; early and preschool education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti
2009.
nije evidentirano
objavljeno