Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 610894

Temeljna polazišta okvirnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i njegovo pozicioniranje u prijedlogu Nacionalnog okvirnog kurikuluma za predškolski odgoj i opće obvezno obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi


Vujičić, Lidija
Temeljna polazišta okvirnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i njegovo pozicioniranje u prijedlogu Nacionalnog okvirnog kurikuluma za predškolski odgoj i opće obvezno obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi, 2009. (izlaganje na okruglom stolu).


Naslov
Temeljna polazišta okvirnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i njegovo pozicioniranje u prijedlogu Nacionalnog okvirnog kurikuluma za predškolski odgoj i opće obvezno obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi
(The fundamental starting point of the framework curriculum early and pre-school education and his position in the draft National Curriculum Framework for Preschool and general compulsory education in primary and secondary school)

Autori
Vujičić, Lidija

Izvornik
Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, izlaganje na okruglom stolu

Godina
2009

Ključne riječi
Dijete; kurikulum; kontekst; rani i predškolski odgoj i obrazovanje;
(Child; curriculum; context; early and preschool education)

Sažetak
U promišljanju o kurikulumu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja prije svega treba imati na umu da je riječ o početnoj razini odgojno-obrazovnog sustava. Suvremene znanstvene spoznaje o dječjem razvoju i mogućnostima njihova odgoja i obrazovanja toliko su promijenile sliku o djetetu da je većina znanstvenika naziva novom paradigmom. Sve to uvjetuje i drugačije pozicioniranje i raspravljanje o ovoj razini odgojno-obrazovnog sustava.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Sveučilište u Rijeci

Autor s matičnim brojem:
Lidija Vujičić, (224251)