Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ISTRAŽIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNE PRAKSE: DOMINANTNA STRATEGIJA PROFESIONALNOG RAZVOJA ODGAJATELJA (CROSBI ID 593375)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Vujičić, Lidija ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Boneta, Željko ISTRAŽIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNE PRAKSE: DOMINANTNA STRATEGIJA PROFESIONALNOG RAZVOJA ODGAJATELJA. 2012

Podaci o odgovornosti

Vujičić, Lidija ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Boneta, Željko

hrvatski

ISTRAŽIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNE PRAKSE: DOMINANTNA STRATEGIJA PROFESIONALNOG RAZVOJA ODGAJATELJA

O odgajatelju promišljamo kao istraživaču realnih procesa učenja i stvaranja znanja u institucijskom kontekstu, kojim se utječe na unaprjeđivanje izravnog praktičnog iskustva i daje temelje budućem profesionalnom razvoju. Posebno nas je zanimalo na uzorku od pedeset studenata, polaznika obveznog kolegija Sukonstrukcija kurikuluma u ranom odgoju i obrazovanju na drugoj godini sveučilišnog diplomskog studija Rani i predškolski odgoj i obrazovanje, propitati koliko im sadržaj kolegija i način organizacije nastave omogućuje razvoj kao istraživačima osobne prakse. Uporabom kvalitativne metodologije, konsenzusom između tri provedene procjene i interpretacijom rezultata možemo konstatirati da smo odabranim načinom rada studentima pripomogli u podizanju razine razumijevanja, analiziranja, sintetiziranja i vrjednovanja primjene postojećih spoznaja o (su)konstrukciji kurikuluma, da smo utjecali na razvijanje sposobnosti primjene znanja u praksi stvaranjem novih ideja i kontinuiranom brigom o kvalitetnoj odgojno-obrazovnoj praksi s djecom rane dobi te da smo u konačnici potakli razvoj sposobnosti samorefleksije i refleksije u promišljanju novih strategija u (su)konstruiranju kurikuluma kao odgovor na suvremene spoznaje o djetetu i djetinjstvu.

istraživanje; kvalitativna metodologija; odgajatelji; profesionalni razvoj; refleksivna praksa; studijski program; sukonstrukcija

nije evidentirano

engleski

RESEARCH OF EARLY EDUCATIONAL PRACTICE: DOMINANT STRATEGY OF PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF PRESCHOOL TEACHERS

nije evidentirano

research; qualitative methodology; preschool teachers; professional development; reflective practice; study program; co-construction

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Teorija i praksa ranog odgoja

predavanje

21.04.2012-21.04.2012

Zenica, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Pedagogija