Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mijenjanje studentskih uvjerenja o učenju i pamćenju: doprinos osobina ličnosti i motivacije za samoregulacijom (CROSBI ID 376300)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vuković, Maja Mijenjanje studentskih uvjerenja o učenju i pamćenju: doprinos osobina ličnosti i motivacije za samoregulacijom / Rončević Zubković, Barbara (mentor); Rijeka, Filozofski fakultet u Rijeci, . 2012

Podaci o odgovornosti

Vuković, Maja

Rončević Zubković, Barbara

hrvatski

Mijenjanje studentskih uvjerenja o učenju i pamćenju: doprinos osobina ličnosti i motivacije za samoregulacijom

Pogrešna uvjerenja (miskoncepcije) se definiraju kao uvjerenja koja su održiva unatoč suprotnosti s poznatim dokazima, a često proizlaze iz godina životnog iskustva. Cilj je ovog istraživanja bio utvrditi imaju li studenti pogrešna uvjerenja o učenju i pamćenju, mijenjaju li se se ta uvjerenja nakon odslušanog kolegija Edukacijska psihologija 1 te koliko su studenti sigurni u svoja uvjerenja prije i nakon slušanja kolegija koji se bavi tim temama. Drugi je cilj istraživanja bio utvrditi imaju li osobine ličnosti (Petofaktorskog modela) i motivacijske komponente samoreguliranog učenja efekt na promjenu studentskih uvjerenja. U istraživanju su sudjelovali studenti 1. godine diplomskih studija Filozofskog fakulteta u Rijeci (akademska godina 2011/2012.) koji slušaju nastavnički modul (24 M, 74 Ž). Rezultati su pokazali da se nakon odslušanog kolegija Edukacijska psihologija 1 broj pogrešnih uvjerenja o učenju i pamćenju kod studenata smanjio s 29.39 % na 24.54%, ali da se sigurnost i u točan i u netočan odgovor povećala nakon odslušanog kolegija. Također se pokazalo da osobine ličnosti i motivacijske komponente samoregulacije nisu značajni prediktori promjene uvjerenja o učenju i pamćenju.

pogrešna uvjerenja; osobine ličnosti; samoregulacija; ciljne orijentacije

nije evidentirano

engleski

Changing students' misconceptions about learning and memory: Contribution of personality traits and motivation for self-regulation

nije evidentirano

misconceptions; personality traits; self-regulation; goal orientations

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

21.12.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Rijeci

Rijeka

Povezanost rada

Psihologija