Mijenjanje studentskih uvjerenja o učenju i pamćenju: doprinos osobina ličnosti i motivacije za samoregulacijom (CROSBI ID 376300)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vuković, Maja
Rončević Zubković, Barbara
hrvatski
Mijenjanje studentskih uvjerenja o učenju i pamćenju: doprinos osobina ličnosti i motivacije za samoregulacijom
Pogrešna uvjerenja (miskoncepcije) se definiraju kao uvjerenja koja su održiva unatoč suprotnosti s poznatim dokazima, a često proizlaze iz godina životnog iskustva. Cilj je ovog istraživanja bio utvrditi imaju li studenti pogrešna uvjerenja o učenju i pamćenju, mijenjaju li se se ta uvjerenja nakon odslušanog kolegija Edukacijska psihologija 1 te koliko su studenti sigurni u svoja uvjerenja prije i nakon slušanja kolegija koji se bavi tim temama. Drugi je cilj istraživanja bio utvrditi imaju li osobine ličnosti (Petofaktorskog modela) i motivacijske komponente samoreguliranog učenja efekt na promjenu studentskih uvjerenja. U istraživanju su sudjelovali studenti 1. godine diplomskih studija Filozofskog fakulteta u Rijeci (akademska godina 2011/2012.) koji slušaju nastavnički modul (24 M, 74 Ž). Rezultati su pokazali da se nakon odslušanog kolegija Edukacijska psihologija 1 broj pogrešnih uvjerenja o učenju i pamćenju kod studenata smanjio s 29.39 % na 24.54%, ali da se sigurnost i u točan i u netočan odgovor povećala nakon odslušanog kolegija. Također se pokazalo da osobine ličnosti i motivacijske komponente samoregulacije nisu značajni prediktori promjene uvjerenja o učenju i pamćenju.
pogrešna uvjerenja; osobine ličnosti; samoregulacija; ciljne orijentacije
nije evidentirano
engleski
Changing students' misconceptions about learning and memory: Contribution of personality traits and motivation for self-regulation
nije evidentirano
misconceptions; personality traits; self-regulation; goal orientations
nije evidentirano
Podaci o izdanju
59
21.12.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Rijeci
Rijeka