Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje karakteristika omiljenog učitelja: način prenošenja znanja, komunikacija i osobnost omiljenih nastavnika (CROSBI ID 593353)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Labak, Irena ; Merdić, Enrih ; Babić Čikeš, Ana ; Benšić, Mirta ; Heffer, Marija Istraživanje karakteristika omiljenog učitelja: način prenošenja znanja, komunikacija i osobnost omiljenih nastavnika // 11. Hrvatski biološki kongres : zbornik sažetaka / Jelaska, Sven D ; Klobučar, Goran I V ; Šerić Jelaska, Lucija et al. (ur.). Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 2012. str. 44-45

Podaci o odgovornosti

Labak, Irena ; Merdić, Enrih ; Babić Čikeš, Ana ; Benšić, Mirta ; Heffer, Marija

hrvatski

Istraživanje karakteristika omiljenog učitelja: način prenošenja znanja, komunikacija i osobnost omiljenih nastavnika

Svaki nastavnik ima jedinstven način interakcije sa svojim učenicima i zbog nje može postati omiljen meñu učenicima. Pojava da je neki nastavnik omiljen meñu svojim učenicima odraz je njegove osobnosti. Stoga je cilj ovog istraživanja bio ispitati kakve osobine ima omiljeni nastavnik, te kakav mu je način prenošenja znanja i komunikacija s učenicima. Istraživanje je provedeno anketiranjem 1135 učenika srednjih i osnovnih škola i njihovih nastavnika (73 nastavnika). Istraživanje je bazirano na suglasnosti sa 40 tvrdnji koje se odnose na osobnost, način prenošenja znanja i komunikaciju omiljenog nastavnika na skali Likertova tipa od 1-nikad do 5-uvijek. Na taj način mjerena je važnost prisutnosti odreñene karakteristike da bi nastavnik bio omiljen. Na osnovi rezultata ankete vidljivo je da je omiljeni nastavnik za sve ispitivane učenike onaj koji ih motivira, koji je vedrog raspoloženja, s kojim dobro surañuju, te onaj na čijem satu ne dolazi do sukoba. Uključivanje učenika u nastavu različitim oblicima rada kao kriterij odabira omiljenog nastavnika važniji je učenicima osnovne škole. Za sve učenike omiljeni nastavnik je onaj koji ponekad kažnjava nesuglasice i koji pohvaljuje učenikov trud. Kod učenika srednjih škola 2 –testom potvrñeno je da važnost kažnjavanja nesuglasica učenika i pohvale učenikovog truda pri odabiru omiljenog nastavnika ovisi o spolu.

omiljeni nastavnik; način prenošenja znanja; komunikacija; osobnost nastavnika

nije evidentirano

engleski

Study about favorite teacher's characteristics: means of knowledge transfer, communication and favorite teacher's personality

nije evidentirano

favorite teacher; means of knowledge transfer; communication; teacher’s personality

nije evidentirano

Podaci o prilogu

44-45.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

11. Hrvatski biološki kongres : zbornik sažetaka

Jelaska, Sven D ; Klobučar, Goran I V ; Šerić Jelaska, Lucija ; Leljak Levanić, Dunja ; Lukša, Žaklin

Zagreb: Hrvatsko biološko društvo

Podaci o skupu

11. Hrvatski Biološki kongres

predavanje

16.09.2012-21.09.2012

Šibenik, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice