Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Polazišta za brendiranje Slavonije kao turističke destinacije (CROSBI ID 188982)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Bolfek, Berislav ; Jakičić, Darija ; Lončarić, Biljana Polazišta za brendiranje Slavonije kao turističke destinacije // Ekonomski vjesnik, XXV (2012), 2/2012; 363-375

Podaci o odgovornosti

Bolfek, Berislav ; Jakičić, Darija ; Lončarić, Biljana

hrvatski

Polazišta za brendiranje Slavonije kao turističke destinacije

Brendiranje u turizmu proces je koji izdvaja određenu destinaciju po njezinim karakteristikama, stvarajući identitet destinacije. Pritom se najveći uspjeh postiže isticanjem autentičnosti, a Slavonija u tome ima mnogo potencijala. Stvaranjem međunarodne prepoznatljivosti regije turistički brend privlači ulaganja i stručnu radnu snagu, a posredno djeluje i na povećanje izvoza. U brend se ugrađuju vrijednosti koje trebaju privući pozornost domaćih i stranih turista, odnosno vrijednosti dovoljno privlačne da ih dovedu u posjet destinaciji. To bi trebale biti realno utemeljene vrijednosti. Iako je Slavonija u turističkom smislu nerazvijena regija ona ima realnu perspektivu postati poželjna turistička destinacija. U radu se analiziraju rezultati provedenoga primarnog istraživanja o percepciji koju turisti imaju o Slavoniji kao turističkoj destinaciji. Jedan od ciljeva bio je utvrditi ključne komponente i područja koji bi u budućnosti poslužili kao osnova za definiranje jedinstvenoga brend identiteta Slavonije i stvaranje poželjnoga turističkog ozračja na tom prostoru. Na temelju provedenog istraživanja došlo se do jasnih pokazatelja koji ujedno odražavaju stav turista koji su posjetili Slavoniju, o tome što je čini jedinstvenom i privlačnom za turistička putovanja te koji su elementi njezina jedinstvenoga brend identiteta. Rezultati su pokazali kako snažna pokretačka snaga razvoja turizma na području Slavonije mogu biti proizvodi poput ruralnog turizama, tematska događanja, posebni interesi (biciklizam, pješačenje, lov i ribolov, vjerski turizam), zdravstveni i nautički turizam. Tijekom istraživanja proizašao je i zaključak kako bi se Slavonija trebala usmjeriti ka ciljanoj populaciji. Tako se segmentiranjem dolazi do nekoliko ciljnih skupina poput turista s posebnim interesima, turista koji preferiraju kulturnu baštinu i druge tradicionalne vrijednosti, ljubitelja prirode, rekreativaca i sportaša. Cilj je bio doći do podataka koji bi u budućnosti poslužili kao polazišne točke pri definiranju i izradi projekta brendiranja Slavonije kao turističke destinacije.

brend; brendiranje; destinacija; Slavonija; istraživanje turističkog statusa

nije evidentirano

engleski

Starting Point for Branding Slavonia as a Tourist Destination

nije evidentirano

brand; branding; destination; Slavonia; research of tourism status

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XXV (2/2012)

2012.

363-375

objavljeno

0353-359X

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost