Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Okruženje poslovnog marketinga (CROSBI ID 25944)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Rocco, Fedor Okruženje poslovnog marketinga // Poslovni Business to Business marketing / Rocco, Fedor (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 1998. str. 9-12-x

Podaci o odgovornosti

Rocco, Fedor

hrvatski

Okruženje poslovnog marketinga

Osim tržišta i njegove snage koja izravno utječe na opseg, prirodu i ritam poslovanja, tvrtka mora raspolagati relevantnim informacijama o svom okruženju i poslovnoj klimi. Najvažniji elementi okruženja jesu: gospodarsko, političko, kulturno i tehnološko okruženje. U suvremenom kapitalističkom sustavu (prema kojem tendira i hrvatska ekonomija, zasad još u tranzicijskom stanju) uloga je poslovnog marketinga toliko snažnija koliko država manje intervenira. Upravo je zbog toga istraživanje okruženja isto tako važno kao i istraživanje tržišta.

okruženje, posao, tržište, marketing, kapitalizam

nije evidentirano

engleski

Business to Business Market Environment

nije evidentirano

environment, business, market, marketing, capitalism

nije evidentirano

Podaci o prilogu

9-12-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Rocco, Fedor

Zagreb: Školska knjiga

1998.

953-0-30319-X

Povezanost rada

Ekonomija