Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 60973

Okruženje poslovnog marketinga


Rocco, Fedor
Okruženje poslovnog marketinga // Poslovni Business to Business marketing / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 1998. str. 9-12


Naslov
Okruženje poslovnog marketinga
(Business to Business Market Environment)

Autori
Rocco, Fedor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Poslovni Business to Business marketing

Urednik/ci
Rocco, Fedor

Izdavač
Školska knjiga

Grad
Zagreb

Godina
1998

Raspon stranica
9-12

ISBN
953-0-30319-X

Ključne riječi
okruženje, posao, tržište, marketing, kapitalizam
(environment, business, market, marketing, capitalism)

Sažetak
Osim tržišta i njegove snage koja izravno utječe na opseg, prirodu i ritam poslovanja, tvrtka mora raspolagati relevantnim informacijama o svom okruženju i poslovnoj klimi. Najvažniji elementi okruženja jesu: gospodarsko, političko, kulturno i tehnološko okruženje. U suvremenom kapitalističkom sustavu (prema kojem tendira i hrvatska ekonomija, zasad još u tranzicijskom stanju) uloga je poslovnog marketinga toliko snažnija koliko država manje intervenira. Upravo je zbog toga istraživanje okruženja isto tako važno kao i istraživanje tržišta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
067006

Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Fedor Rocco (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Rocco, Fedor
Okruženje poslovnog marketinga // Poslovni Business to Business marketing / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 1998. str. 9-12
Rocco, F. (1998) Okruženje poslovnog marketinga. U: Rocco, F. (ur.) Poslovni Business to Business marketing. Zagreb, Školska knjiga, str. 9-12.
@inbook{inbook, author = {Rocco, F.}, editor = {Rocco, F.}, year = {1998}, pages = {9-12}, keywords = {environment, business, market, marketing, capitalism}, isbn = {953-0-30319-X}, title = {Business to Business Market Environment}, keyword = {environment, business, market, marketing, capitalism}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }