Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinška komunikacija u digitalnom svijetu (CROSBI ID 188792)

Prilog u časopisu | stručni rad

Ferenčić, Martina Marketinška komunikacija u digitalnom svijetu // Praktični menadžment, Vol. III (2012), br. 5; 42-46

Podaci o odgovornosti

Ferenčić, Martina

hrvatski

Marketinška komunikacija u digitalnom svijetu

Svjedoci smo svakodnevnim očiglednim promjenama u marketinškoj komunikaciji kompanija i njihovih brandova. Tradicionalni mediji nezaustavljivo gube sve više udjela nauštrb novih medija koji su se razvili zahvaljujući suv-remenim informacijskim tehnologijama. Širenjem Interneta na globalnom nivou otvorile su se nove, do tad nezamislive, mogućosti komuniciranja s potrošačima, počevši od blog-ova, foruma, chat-ova itd. sve do današnjeg ubrzanog razvoja društvenih mreža. Klasični komunikacijski alati doživjeli su preobrazbu, prilagodili se suvremenim medijima i postali interaktivni. Potrošači sve više sami kontroliraju svoja iskustva u okviru marketinških komunikacija koje su im namijenjene kao ciljanoj publici, što pred kompanije u ulozi oglašivača stavlja neke sasvim nove izazove s kojima se ranije nisu susretali. Internetske društvene mreže toliko su utjecale na suvremeni način poslovanja da su pokrenule transformaciju, ne samo komunikacijskih, nego i marketinških te poslovnih strategija. Investiranje u oglašavanje uz pomoć novih medija i Internetskih društvenih mreža postalo je obavezni dio u raspodjeli komunikacijskih budžeta, a novi mediji nezaobilazni su dio medija miksa, kako malih tvrtki tako i velikih multinacionalnih kompanija.

novi mediji; Internetske društvene mreže; komunikacijske strategije

nije evidentirano

engleski

Marketing communication in a digital world

nije evidentirano

new media; Internet social networks; communication strategies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Vol. III (br. 5)

2012.

42-46

objavljeno

1847-8107

1849-0689

Povezanost rada

Ekonomija