Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obrazovanje odraslih temeljeno na kompetencijama - kompetencijski pristup i andragoški model poučavanja (CROSBI ID 188780)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Pavkov, Marija ; Živčić, Mile Obrazovanje odraslih temeljeno na kompetencijama - kompetencijski pristup i andragoški model poučavanja // Obrazovanje odraslih (Sarajevo), 2 (2012), 47-62

Podaci o odgovornosti

Pavkov, Marija ; Živčić, Mile

hrvatski

Obrazovanje odraslih temeljeno na kompetencijama - kompetencijski pristup i andragoški model poučavanja

U Republici Hrvatskoj, kada je obrazovanje odraslih u pitanju, postoji dobra obrazovna infrastruktura temeljena na bogatoj tradiciji andragoške misli i prakse. Takvu je tradiciju bilo potrebno osnažiti novim pristupima utemeljenima na dobrim europskim praksama, ali i reformskim zahvatima u ostalim dijelovima obrazovnog sustava Hrvatske. Tu je ulogu na sebe preuzela, najprije Agencija za obrazovanje odraslih, a nakon njenog ukidanja Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih. Iznimno koristan alat u tim nastojanjima bili su projekti financirani iz EU fondova (CARDS i IPA), bilo kao financijska, bilo kao pomoć u obliku europskih stručnjaka za obrazovanje odraslih. Zadnja aktivnost u tom smjeru bila je modernizacija postojeće metodologije izrade programa formalnog obrazovanja odraslih s naglaskom na kompetencije i ishode učenja. Važnu ulogu u kreiranju nove metodologije imala je transparentnost tih programa - u odnosu na nastavnike, polaznike obrazovnih programa i poslodavce. U radu se opisuje koncept obrazovanja odraslih temeljen na kompetencijama koji omogućava da vrijeme koje je potrebno odrasloj osobi u savladavanju i usvajanju kompetencija bude fleksibilno i ovisno o individualnim sposobnostima.

obrazovanje odraslih; kompetencije; ishodi učenja; programi formalnog obrazovanja odraslih

nije evidentirano

engleski

Adult education based on competences - competence-based approach and andragogical teaching model

nije evidentirano

adult education; competences; learning outcomes; programmes of formal adult education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2

2012.

47-62

objavljeno

1512-8784

Povezanost rada

Povezane osobe



Pedagogija

Poveznice