Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 609598

Obrazovanje odraslih temeljeno na kompetencijama - kompetencijski pristup i andragoški model poučavanja


Pavkov, Marija; Živčić, Mile
Obrazovanje odraslih temeljeno na kompetencijama - kompetencijski pristup i andragoški model poučavanja // Obrazovanje odraslih (Sarajevo), 2 (2012), 47-62 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 609598 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Obrazovanje odraslih temeljeno na kompetencijama - kompetencijski pristup i andragoški model poučavanja
(Adult education based on competences - competence-based approach and andragogical teaching model)

Autori
Pavkov, Marija ; Živčić, Mile

Izvornik
Obrazovanje odraslih (Sarajevo) (1512-8784) 2 (2012); 47-62

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
obrazovanje odraslih; kompetencije; ishodi učenja; programi formalnog obrazovanja odraslih
(adult education; competences; learning outcomes; programmes of formal adult education)

Sažetak
U Republici Hrvatskoj, kada je obrazovanje odraslih u pitanju, postoji dobra obrazovna infrastruktura temeljena na bogatoj tradiciji andragoške misli i prakse. Takvu je tradiciju bilo potrebno osnažiti novim pristupima utemeljenima na dobrim europskim praksama, ali i reformskim zahvatima u ostalim dijelovima obrazovnog sustava Hrvatske. Tu je ulogu na sebe preuzela, najprije Agencija za obrazovanje odraslih, a nakon njenog ukidanja Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih. Iznimno koristan alat u tim nastojanjima bili su projekti financirani iz EU fondova (CARDS i IPA), bilo kao financijska, bilo kao pomoć u obliku europskih stručnjaka za obrazovanje odraslih. Zadnja aktivnost u tom smjeru bila je modernizacija postojeće metodologije izrade programa formalnog obrazovanja odraslih s naglaskom na kompetencije i ishode učenja. Važnu ulogu u kreiranju nove metodologije imala je transparentnost tih programa - u odnosu na nastavnike, polaznike obrazovnih programa i poslodavce. U radu se opisuje koncept obrazovanja odraslih temeljen na kompetencijama koji omogućava da vrijeme koje je potrebno odrasloj osobi u savladavanju i usvajanju kompetencija bude fleksibilno i ovisno o individualnim sposobnostima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marija Pavkov (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Pavkov, Marija; Živčić, Mile
Obrazovanje odraslih temeljeno na kompetencijama - kompetencijski pristup i andragoški model poučavanja // Obrazovanje odraslih (Sarajevo), 2 (2012), 47-62 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Pavkov, M. & Živčić, M. (2012) Obrazovanje odraslih temeljeno na kompetencijama - kompetencijski pristup i andragoški model poučavanja. Obrazovanje odraslih (Sarajevo), 2, 47-62.
@article{article, year = {2012}, pages = {47-62}, keywords = {obrazovanje odraslih, kompetencije, ishodi u\v{c}enja, programi formalnog obrazovanja odraslih}, journal = {Obrazovanje odraslih (Sarajevo)}, volume = {2}, issn = {1512-8784}, title = {Obrazovanje odraslih temeljeno na kompetencijama - kompetencijski pristup i andrago\v{s}ki model pou\v{c}avanja}, keyword = {obrazovanje odraslih, kompetencije, ishodi u\v{c}enja, programi formalnog obrazovanja odraslih} }
@article{article, year = {2012}, pages = {47-62}, keywords = {adult education, competences, learning outcomes, programmes of formal adult education}, journal = {Obrazovanje odraslih (Sarajevo)}, volume = {2}, issn = {1512-8784}, title = {Adult education based on competences - competence-based approach and andragogical teaching model}, keyword = {adult education, competences, learning outcomes, programmes of formal adult education} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Education Research Abstracts Online





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font