Novi proizvod kao faktor razvoja OUR-a (CROSBI ID 376200)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Ljubić, Frano
Tihi, Boris
Tihi, Boris
hrvatski
Novi proizvod kao faktor razvoja OUR-a
U radu je analizirana poslovna politika gospodarskih subjekata (tekuća i razvojna) s posebnim osvrtom na nužnost uvođenja novih proizvoda kao jedinom alternativom za opstanak i razvitak na tržištu u dugom roku. Obrađeni su unutarnji i vanjski činitelji koji utječu na razvoj, politiku proizvoda s analizom obilježja proizvoda i tržišnim (životnim) njegovim vijekom, modeli razvoja poduzećai strategije razvitka s postojećim proizvodima. Isto tako, obrađena je problematika politike proizvodnog programa, strategije razvoja s novim proizvodima, određena definicija novog proizvoda , ukazano na značaj istraživanja i razvoja te postupak uvođenja novih proizvoda, proces prihvaćanja, troškovi i rizici pri uvođenju novih proizvoda.
Istarživanje i razvoj; poslovna i razvojna politika; klasični i suvremeni pristupi politici razvitka; opća i posebna razvojna politika; činitelji koji utječu na razvitak poduzeća; razvitak poduzeća na bazi plasmana postojećih i novih proizvoda; nužnost uvođenja novih proizvoda
nije evidentirano
engleski
New product development companies as a factor
nije evidentirano
Any research and development; business and development policy; classic and contemporary approaches to policy development; general and specific development policies; factors that influence the development of enterprises; the development of enterprise-based placement of existing and new products; the necessity of introducing a new product
nije evidentirano
Podaci o izdanju
132.
26.06.1978.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sarajevo