Modeli za ocjenu boniteta poslovnih partnera (CROSBI ID 188729)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Ljubić, Dara
hrvatski
Modeli za ocjenu boniteta poslovnih partnera
Cilj poslovanja svakog poduzeća je ostvarivanje dobiti, a ona se ostvaruje poslovanjem na tržištu s poslovnim partnerima s kojima se sklapaju i provode poslovni aranžamni. Pri tom se uvijek mogu pojaviti problemi koji će manje ili više utjecati na rezultate poslovanja. Najveći problem je ako poslovni partner iz bilo kojih razloga ne bude mogao izvršiti svoju preuzetu obvezu. Da bi se smanjio rizik od parnera koji neće moći izvršiti preuzete ugovorne obveze provjerava se, istražuje i analizira bonitet poslovnih partnera s ciljem izbora najpovoljnijeg poslovnog partnera sa stajališta boniteta.
Provjera boniteta poduzeća; interni i eksterni pokazatelji boniteta; Altmanov model; Bon 1 i Bon 2 u ocjeni boniteta; Osnovni rezultati poslovanja; pokazatelji financijske stabilnosti i zaduženosti; pokazatelji likvidnosti i brzine obrtaja; Pokazatelji uspješnosti; određivanje prioritetnih informacija; način njihova povezivanja i određivanje kritičnih pokazatelja u ocjeni boniteta
nije evidentirano
engleski
Models for evaluation of the business partners good standing
nije evidentirano
Checking credit rating; internal and external solvency indicators; Altman's model; Bon Bon 1 and 2 in evaluating creditworthiness; basic results of operations; financial stability indicators and debt; liquidity ratios and the speed of rotation; performance indicators; prioritizing information; how they connect and determination critical indicators in assessing creditworthiness
nije evidentirano