Operacijske strategije, segmentacija tržišta, dizajniranje merketinškog spleta, pozicioniranje tržišta, R&D strategija, strategija proizvodnje, krivulja iskustva, faze životnog ciklusa proizvod proces, stimulacija strategijskog menadžmenta, strategijski informacijski sustav (CROSBI ID 47218)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Buble, Marin ; Cingula, Marijan ; Dujanić, Marčelo ; Dulčić, Želimir ; Ljubić, Frano ; Mencer, Ivan ; Pučko, Danijel ; Singer, Slavica ; Tipurić, Darko ; Zan, Luca
hrvatski
Operacijske strategije, segmentacija tržišta, dizajniranje merketinškog spleta, pozicioniranje tržišta, R&D strategija, strategija proizvodnje, krivulja iskustva, faze životnog ciklusa proizvod proces, stimulacija strategijskog menadžmenta, strategijski informacijski sustav
U poglavljima je obrađena problematika segmentacije tržišta, dizajniranje markentinškog spleta, tržišnog pozicioniranja, strategije istraživanja i razvitka, proizvodnje, financijske i strategije ljudskih potencijala te stimulacija strategijskog menadžmenta i strategijski informacijski sustav
Strategije marketniga, R&D strategije, strategija proizvodnje, financijska strategija, strategija ljudskih resursa, stimulacija strategijskog menadžmenta, strategijski informacijski sustav
nije evidentirano
engleski
Operational strategies, market segmentation, designing merketinškog plexus, market positioning, R & D strategies, production strategies, experience curve, product life cycle phases process, stimulation of strategic management, strategic information system
nije evidentirano
Strategije marketniga, R&D strategije, strategija proizvodnje, financijska strategija, strategija ljudskih resursa, stimulacija strategijskog menadžmenta, strategijski informacijski sustav
nije evidentirano
Podaci o prilogu
322 (427)-362 (436).
objavljeno
Podaci o knjizi
Strategijski management
Buble , Marin
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu
1997.
953-6024-19-5