Načela nastave hrvatskoga jezika u kontekstu komunikacijsko-humanističkog modela poučavanja (CROSBI ID 771718)
Druge vrste radova | ostalo
Podaci o odgovornosti
Turza-Bogdan, Tamara
hrvatski
Načela nastave hrvatskoga jezika u kontekstu komunikacijsko-humanističkog modela poučavanja
Cilj je ovog predavanja osposobljavanje učitelja za prepoznavanje, objašnjavanje i primjenu načela nastave hrvatskoga jezika ; ugrađivanje tih načela u komunikacijski pristup usvajanju jezičnih sadržaja ; razvijanje jezičnih djelatnosti u procesu usvajanja jezika i razvijanje komunikacijskih sposobnosti kod učenika.
komunikacijsko-funkcionalni pristup; načela; usvajanje jezika
Pozvano predavanje održano je na stručnim skupovima učitelja razredne nastave Međimurske i Varaždinske županije u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje 26., 27.i 29. lipnja i 27., 29. i 31. kolovoza 2012.
engleski
Communicative-functional approach to learning and acquiring the Croatian language
nije evidentirano
Communicative-functional approach; principles; acquiring
nije evidentirano
Podaci o izdanju
pozvano predavanje
2012.
nije evidentirano
objavljeno